22 Şubat 2013 Cuma

Avea müşteri memnuniyeti

Gebze Avea Aslan elektronik bayisinde 20.10.2012 Telefonumun kayıt işlemleri sırasında pasaportun kimlik bilgileri sayfası eksik çekildiğinden 15.02.2013 cuma günü telefonum kullanıma kapandı ve hala kapalı günlerden 22.02.2013 cuma günü.Evraklarım Avea'dan bugün gelmiş,başka telefonum yok,kimseye ulaşamıyorum.Bunun için para ödedim ,yani kendi paramla rezil oldum. Avea'ya şikayette bulundum. Avea çok büyüktü hani neden bayiisini denetlemiyor,hizmet sektörü bu kadar basit değil. Avea kullanıcısıyım ama artık vazgeçiyorum.Buradan da diyorum ki dikkatli olun...Yazık yani...Avea ARGE varmış,müşteri memnuniyetiymiş....Üzgünüm.Mağdurum da mağdurum durumum devam ediyor.Şikayetle ilgili bir gelişme yok.



Özüm A.

1 yorum:

  1. ben bu avea kadar sahtekar bi sebeke görmedim bana 5 tl karsılıgın da 100 dakka verecekler di kontor yükledim müşteri hizmetlerimi aramama ragmen hediyem gelmedi sahtekarlarr

    YanıtlaSil