28 Şubat 2013 Perşembe

hepsiniindir sitesinden borç bilgisi

Aşağıda yazılı mail , bu siteye üye olmadığım halde bana gönderilmiş. Bu şirkete ait şikayetlerden burada okudum.Adımı ve mailimi benden habersiz kullanan ve bana borç çıkaran bu siteyi ve şirketi şikayet ediyorum.Benim üyeliğimi ispat edilmesini istiyorum.Aksi takdirde yasal yollara başvurum kesinlikle olacak.

Miktar Açıklama/Detay Ücret Toplam
hepsiniindir.com için 1 aylık erişim
99,00 Lira 99,00 TL
Gecikme Ücreti 132 Lira 132,00 TL
231,00 TL(KDV Dahildir.)

Sayın F*** T***
Önceki uyarılarımıza rağmen 88.243.80.** müşteri numaralı hesabınızla ilgili kayıtlarımızda, tarafınızdan yapılmış bir ödeme hala gözükmemektedir. Bu sebeple aşağıda belirtilen masraflar da dahil, açıklama kısmına kullanım amacını belirterek ivedilikle şirket hesaplarımızdan birisine yatırmanızı son defa talep ediyoruz.


Fatma T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder