21 Şubat 2013 Perşembe

lacinia saç bakım seti www.pazarsan.com

radyo viva da reklamı yapılan lacinia saç bakım setini almak için aradığımda 1 ay içerisinde memnun kalmadığım takdirde iade edileceğim söylendi.başka ürünler içinde www.pazarsan.com dan ürünlere bakabileceğimi söylediler.bende 2 paket aldım ve kullanmaya başladım.2 haftalık kullanımdan sonra saçlarım daha çok incelmeye ve sertleşmeye başladı.daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve memnuniyetsiziliğimi dile getirdim.geri döneceklerini söylediler.1 hafta bekledim fakat arayan olmadı.sonra tekrar aradım.müşteri hizmetlerinden muhakkak aranacağımı söylediler.1 hafta bekledim yine arayan olmadı.yine aradım.bugün muhakkak aranacağım söylendi.ve beklemeye başladım.beni arayan bayan saç bakım setinini içerisinde briyantin olduğunu ve bunların olabileceğini söyledi.ama yapılan reklamlarda ve kullanım kitapçığında böyle şeylerden hiç bahsetmiyor.geri iadesinin mümkün olmadığını aradan 1 ay geçmiş olduğunu ve memnun kalmadığınızda 1 hafta içerisinde aramalıydınız .geç kalmışınız kusura bakmayın diyor.saç bakım setinde beyaz saçları kapatması için özel şampuan var.bununda hiç işe yaramadığını söyledim.90 gün sonra etkisini göreceğimi söylüyor.bu nasıl bi çelişki.1 hafta içinde memnun kalmadığım da iade etmeliymişim ve şampuanı 90 gün kullanmamalıymışım. İşte yalancı ve sahtekar olan satıcılar ortada.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder