21 Şubat 2013 Perşembe

Altınyıldız Nano Teknoloji Kaban


centonel marka giyim kısa kışlık nano teknoloji sözde altınyıldız bir palto aldım .yarım kaban tüy verdi fabrikaya yolladım .değişim dediler ve değişim için ben mağazaya gittim . o üründen bana  göre bulamadım ve bana başka bir ürün vereceklerini dediler ben kabul etmedim .bir sonraki ürün geldiğinde alacam dedim onlarda onayladı.ve şuan o mağaza yerinde yok .ben bu kabanımı nerden nasıl alacam .ve bu tür markalar nasıl olurda işini iyi yapmayan kişilere mal veriliyor esnaflıkla alakaları yok ve ben bu kabanımı ne şekilde alacağım olmazsa da .ben yetkili yerlere müracaatta bulunacam .batman merkezden BATMAN MERKEZ   den yazıyorum .yetkili firma benim bu durumuma bir yardımcı olmalarını bekliyorum.



Cüneyt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder