28 Şubat 2013 Perşembe

avea problemli

AVEA evdeki kablosuz modemden telefonumla internete girdim. daha sonra internet ağından düşünce telefon otomatik olarak 3 G ile operatör üzerinden bağlanarak devam ediyormuş. bununla ilgili herhangi bir bilgim bulunmadığından ve herşeye gerekli gereksiz sms gönderen operatörüm beni bu durumla ilgili bilgilendirmediği için bir gün sonrasında gelen bilgi mesajıyla 140 tl internet faturası borcumun olduğunu öğrendim. müşteri hizmetlerine defalarca aramama rağmen ulaşamadım ve hala da ulaşamıyorum. avea bayisinden yaptığım görüşmede herhangi bir yardım alamadım. avea nın kendi sitesine de 2 defa şikayetimi yazdım ancak hiçbir şekilde dönüş sağlanmadı. avea nın her birimden şikayetçiyim.


Hatice U.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder