20 Şubat 2013 Çarşamba

Marca marca dan alışveriş yapmayın!

Bundan 3 hafta önce Marca Marca dan alışveriş yapma gafletinde bulundum..Ürünüm elime ulaşmadığı gibi 1 hafta sonra kendilerini aradığımda bana ürünün stoklarında olmadığını söylediler..bende para iademi istedim..bana kredi kartıma ödemenin 10 gün sonra yapılacağını söylediler..yani stokta olmayan bir ürünü teşhire koyuyorlar,parayı o anda tahsil ediyorlar,ama geri ödemeye gelince ödemeyi 10 işgünü sonraya atıyorlar..işin ilginci sözverdikleri süredede para gelmedi ..ben hala ödeme bekliyorum .tam 8 defa telefon açtım her seferinde farklı tarih veriyorlar..sormak istiyorum 'bu ticaret ahlakına sığarmı?'size tavsiyem paranızı kaptırmak istemiyoranız marca marcadan alışveriş yapmayın..yoksa paranızı kaptırırsınız...Bu marca marca neyin markası? heralde kapkaç markası..



Serdar B.

4 yorum:

  1. Merhabalar bizde ayni sekilde dolandirildik.siparis ettgimiz urunlerin bedenleri dar ve çakma oldugundan ertesi gun iade ettgimiz halde kontroller icin 10 gun para iadedi icin once 4 is gunu sonra 10 is gunu ve suanda 2ay oldu belkide gecti Haziran 27 yada 28 di siparis ki siparislerde 12 gun gecikmeli geldi.bu ALLAHSIZLAR parayi bannkada isletme yolu ile kazaniyorlar.Dolandiricilikta yeni bir sistem.simdi tuketici haklari ve baska nerelere basvurmam gerekiyorsa basvurucam.para yerden toplanmiyor ve kolayda kazanilmiyor.sucumuz uygun fiyata kaliteli birsey almaya calismak mi?

    YanıtlaSil
  2. bu yorumdan sonra asla alışveriş yapmam yaptırmam. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. geçekten çok doğru insanları bilgilendirmek lazım marcamarca şikayet konusunda bir çok bilgi var marca marca adlı siteden alışveriş yapacaktım bu yorumu okudum vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  4. bu bilgiyi üşenmeyip zamanını harcayıp internete veren çok çok teşekürler..

    YanıtlaSil