29 Mart 2013 Cuma
Yemeksepeti.com Satış ekibi dönüş yapmıyor
Yeni açılmış olan Beşiktaş Şubemize yemeksepeti.com servislerini eklemek istiyoruz. Yemeksepeti merkezi ile 3-4 defa görüşme yapmama ve iletişim bilgilerimi bırakmama rağmen dönüş yapılmıyor. Bölgemiz ile ilgilenen 2 satış temsilcisinin telefonlarını verdiler. Bir çok defa aradığımda açmadılar. Açtıklarında ise meşgul olduklarını ve dönüş yapacaklarını söylediler ama dönmediler. Merkez ile tekrar görüştüm, yönlendirme yapacaklarını söylediler, yapmadılar. Tekrar aradığımda merkezden telefonu açanlar konuşmama ve durumu anlatmama bile izin vermeden tekrar yönlendirme yapacaklarını belirttiler ama hala dönüş yok. Ayrıca her aradığımda ve satış ekibine bağlanmak istediğimde en az 15 dk. telefonda bekletiyorlar. Sonra da telefon kapanıyor.
İlgililerin dikkatine.
Atınç Z.
Bimeks Ayıplı Ürün
25.03.2013 tarihinde bimeks bafra şubesinden SKYTECH markalı telsiz telefon aldım.telefonun bataryası kendini şarj etmediği için değişmek veya tamiri için satış yerine götürdüm.Kutusunu atmış olmam nedeniyle isteğimi kabul etmediler.Geri götürdüğüm ürünün bütün aksesuarı ve belgesi tam olmasına rağmen.İlginizi bekliyorum.İyi çalışmalar
Hayri Ö.
Hayri Ö.
Netvarium.com Şikayet
14 martta verdiğim siparişlerim belirtilen sürede kargolanmadı... her sorduğumda sürekli bu hafta içi gönderilecektir dendi ama haftanın son günlerine doğru gelindiğinde diğer hafta içi gönderilecek diyerek resmen başlarından savar gibi cevaplar verdiler.
farklı bir siparişimden ürün değişimi (ayakkabı numarası) yapmak istediğimde, geçicek kargomla beraber yollansın istedim ama bu sefer de prensiplerimiz gereği yapamıyoruz dediler... peki söz verdiğiniz tarihlerde ürünü kargolamamak prensiplerinize uygun mu?
bari hazır olan ürünleri bir parti gönderin, diğerlerini de gelince gönderin dedim; bu sefer de farklı zamanlarda kargo çıkarmak prensiplerimize ters dediler... MAĞDUR ETMEYİN..!!
Caner Ö.
Finansbank maaş ödemelerindeki kesintileri
Kullanmakta olduğum maaş kartıma maaş ödemesi olduğunda 9 TL transfer ücreti ve 3 ayda bir kesilen 35 Tl kart ücreti yansıtılmış.Aynı bankadan yapılan maaş ödemelerin de transfer ücreti kesilemez ve ayrıca artık kart ücreti diye bir şey yok, bu yasak. Bu nedenlerden dolayı benden kesilen bu rakamlar hesabıma iade edilmezse önümüzdeki ay Finansbanka dava açıcam. Yeter artık resmen sömürüyorlar. İnsanları aptal yerine koyuyorlar.
Seçil Ö.
Seçil Ö.
barkoriko.com para iadesi yapılmadı
"tebrikler 200 tl parapuan kazandınız" mesajından sonra barkoriko.com üzerinden kredi kartıyla yapmış olduğum alışverişler sonrasında avantajlı olarak tablet bilgisayara sahip olabileceğim yalanıyla kredi kartı bilgilerimi alıp 400 tl lik çekim yapıldı. 10 dk sonra arayıp işlemin iptalini istedim. 10 gün boyunca aradım yetkili kişiyle görüşmek için. o arada işlemi iptal ettiklerini söylemedikleri gibi ürünleri de göndermediler. yaklaşık 10 gün önce işlemin iptalini sağladıklarını söylediler fakat para iadesi hala yapılmadı. bankayla da görüştüm firmanın iddia ettiği gibi provizyonda bekleyen bir iade de söz konusu değil.
Melike F.
Melike F.
Yapıkredi bankası kart aidatı iadesi
Yapıkredi Bankasının NU37114656 nolu müşterisiyim. Kredi kartı hesap özetinde 90 TL Üyelik Ücreti adı altında bir masraf kesilmiştir.
Çeşitli tüketici mahkemeleri ve Yargıtay kararıyla da "Kredi kartı aidat ücretlerinin haksız şart niteliğinde ve tüketicilerden tahsilinin haksız olduğu sabitlenmiştir."
Yargıtay 13. Hukuk Dairesince verilen 2011/4736 esas ve 2011/11579 sayılı son karara göre ise söz konusu yıllık kart aidatının BK. 125 Md ve HGK 2010/1-93-88 sayılı kararı uyarınca on yıl geriye dönük olarak tüketiciler tarafında alınabileceğine ilişkin hükmü de kesinleşmiş bulunmaktadır.
Bu yıl kesilen 90 TL dahil tüm üyelik aidatlarımın geri iadesini istiyorum!
Aksi taktirde bankanızla ilişkimi sonlandıracağım.
Saygılar,
İlker A.
aslannet ltd.şti adında(hepsiindir.com)
aslannet ltd.şti adında(hepsiindir.com) internet üzerinden program indirme şirketi olduğunu araştırınca öğrendiğim adı geçen firma mütemadiyen kendilerine borcum olduğunu ve faizleri ile birlikte ödemem gerektiğini söyleyerek beni son derece tedirgin etmektedirler.öğleki artık ruh sağlığım tehdit altındadır.birçok kez geri aramama ve araştırmama rağmen sonuç alamadım.birçok kezden sonra bir keresinde ulaştığımda ise çıkan bayan bir hizmet aldığımı ve bunun karşılığında borcum olduğunu söyledi.bende böyle bir hizmeti almadığımı bu işin benimle alakası olmadığını syledim.ancak ısrarla borcum olduğu söyleniyor.araştırdığımda birçok vatandaş benim gibi aynı şekilde mağdur olduğunu gördüm.bu şirketle davalık olacağım .başkaları varsa irtibata geçelim ve topluca dava edelim çağrısında bulunuyorum.
telefomum ve mailim ektedir. saygılarımla.
Adnan G.
ING BOLU ŞB. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BUMU???
28.03.2013 tarihinde büyük reklamlarla insanları ve müşterilerini her fırsatta memnuniyet ilkesi ile çalıştığını iddia eden bugünden sonrada bu yönünü sürekli takip edeceğim olumlu - olumsuz gelişmelerini burada paylaşacağım ING BANK bolu şb. ne DÖVİZ HESABI açtırmak için müracaatta bulundum.Olayın dikkat çekici yönünü belirtmek için durumu büyük harflerle anlatacağım; sabah saatlerinde döviz kurlarını takip ederek 1.815 seviyesinde olan dolar kurunu ıng bank bolu şb.de çalışan bireysel müşteri temsilcisininde onayı ile hesabı açtırmak için gişe işlemlerine yönlendirildim. yine aynı bankada bulunan turuncu hesabımdaki yatırımımı döviz hesabıma aktardım.buraya kadar her şey normal görünebilir ama öyle olmadığını dekont kağıdımı ve hesap cüzdanımı incelediğimde anladım. çünkü bana 1.815 lira olarak söylenen dövizi 1.823 liradan sattıklarını tespit ettim^^ bunun üzerine gerekli şikayetlerimi yaptım ve takip edeceğim. bu arada dövizin bu esnada artması veya inmesi mevzu değildir çünkü sürekli takip ettiğim ve yabancısı olmadığım finans sektöründe dolar diğer banka işlemlerinde 1.823 seviyesini kesinlikle görmemiştir kontrol ettim tabiki bu 28.03.2013 tarihi için geçerli.şimdilik bu kadar yazıyorum dediğim gibi gerekli müracaatlarımı yaptım olumlu yada olumsuz gelişmeleri buradan aktaracağım bakalım ne olacak göreceğiz....
Öznur O.
Öznur O.
CARREFOUR 1 TB HARD DISK
Merhabalar 02,03,2013 tarihinde CARREFOUR,dan 1 tb Hard dısk aldım 2. gün kullanmaya başladım pc den dosyaları aktardım ve başka bir pc taktığımda dosyalar gözükmedi yüklemedimi diye düşündüm sonra mb bakıp dosya olduğunu gösterdi seçeneklerden düzelttim ve 2.gün aynı problemi gene yaptı..sonra Carrefoura götürdüm.Orda bakıp bişiler yapıp bana bilgi dahi vermeden oracıkda halledip tamam düzeldi diyip gönderdiler..tekrar aynı problemi gene yaptı bugün yani 28,03,2013 tarihinde götürdüm bana hard dısk imajı çöktüğünü söylediler o yüzden değiştiremeyiz dediler rapor gerekli dediler peki bu bana daha önce geldiğimde bilgilendirilmediğini söyledim bişi demediler ben iade etmek istemiyorum değişim istiyorum dedim değiştiremeyiz dediler henüz 1 ay daha dolmamış ken ben Sağlık çalışanıyım.ve çoğu elektronik eşyalar samsung marka gayet de memnunuz ama bu bence CARREFOUR ,un zorluluk çıkarmasından kaynaklanıyor..Carrefour,dan asla elektronik eşya alışverişi yapılmamalı bence herşey satana kadar...
Uğur G.
Uğur G.
Mudo Koltuk Sorunu
3 aydır kullandığım mudo marka koltuk takımım aşırı ses çıkartmaya başladı. üstünde oturmak tam bir işkence. eve gelen insanlara beni rezil ediyor ve bu koltuk takımını daha öncede şikayet ettim bu kaçıncı sorunum bu koltuk takımıyla. teşhir ürün gönderildi sonra değiştirilip lekeli gönderildi şimdide bu sorun ve artık bıktım değiştirmek iade etmek istiyorum. eksper gönderdiler ve tamirat demişler bu nasıl iş daha 3 ay kullandığım koltuğu açıp içine dışına neler yapacaklar allah bilir sonrada kullan denilecek ya bitmiyor sorununuz ben nasıl rahat rahat oturabilirim artık bu koltuğa. başıma gelmeyen kalmadı inatla iade almıyorlar paramızla rezil oluyoruz ben istemiyorum tamir görmüş koltuk.birde evi boşaltacaklar 1 ay 2 ay koltuk takımı yok e biz nerede oturacağız anlamadım saçma sapan işler
Çağdaş B.
Çağdaş B.
LOGO YAZILIM İADE ETMEK İSTEDİĞİMİZ ÜRÜNÜ KABUL ETMİYOR
"Logo bordro plus" programını almamızın üzerinden aylar (hatta sene bile olabilir) geçmesine rağmen hala ürünü iade talebimize karşılık alamadık.Biz bu ürünü peşin para vererek aldık fakat "Logo Yazılım" dan kaynaklanan sebeplerden dolayı kullanmaktan vazgeçerek yasal hakkımız olan iade hakkımızı kullanmak istediğimizde bize parayı hemen veremeyeceklerini,1-1,5 ay kadar beklememiz gerektiğini,vermedikleri eğitim parasını keseceklerini söylediler,bizde bu şartları kabul etmeyeceğimizi ilettik.Sonrasında ise alabildiğimiz sonuç : HALA BEKLİYORUZ..
Serdar D.
lenovo servisi garantili cihazdan istenen fahiş fiyat
lenovo bilgisayarı yaklaşık 1,5 yıl önce aldım seri numarası :CB07971158 bilgisayarın üzerine kola dökülmüştü ve klavyede de arıza mevcuttu şu tarihte 27,07,2012 de servise gönderdim. bu durumda kullanıcı hatasıydı verdikleri teklif fiyatını kabul etmedim servisten geri istedim. ama uygun fiyat isteyip yapmış olsalardı yaptıracaktım 1 adet klavye fiyatı:180,52 tl ye bir klavyemi değişir değiştirmedim kullanmaya devam ettim yaklaşık 8 ay sonra cihazım arıza yaptı ve hiç açmadı servise gönderdim tarih 27.03.2013 ve bana dedikleri sıvıyla temas etmiş dediler bende yaklaşık 8 ay önce olduğunu söyledim 8 aydır cihazı kullanıyorum neden arıza yapmadı 8 ayda , garantiden karşılanmıyor ve hatta fahiş fiyat 500 kusur lira talep ediliyor tamiri için şikayetçiyim garantili cihazı neden onarmıyorlar boşunamı bu garantiler .çözüm bulunmazsa yasal ne kadar hakkım varsa kullanacağım tamiratta para ödemeyeceğim ama bu işin peşinde de ne kadar harcarsam harcayayım bırakmayacağım peşini
Tuğba Ç.
Tuğba Ç.
Turkcell-vınn faturasına itiraz
TURKCELL-VINN iptal işleminden sonra gelen fatura:
2011 yılında Türkcell-Vınn kullandım(5306***) ve 2012 yılında taahhüdüm dolduğundan hattımı iptal ettirmek için Bursa-CarrefourSA Türkcell bayiisi müşteri hizmetlerine başvurdum. Temsilci bilgilerime bakarak, 1 haftamın daha olduğunu o zamana kadar kullandıktan sonra iptal etmemi önerdi. Dediği tarihten 2 gün önce giderek hattıma ait son faturayı da ödeyerek iptal işlemini yaptırdım. Bir daha kesinlikle fatura gelmeyeceği söylenmesine karşın, aylar sonra Türkcell'den ödenmemiş faturam olduğu icra işlemi yapılacağı bilgisi geldi. İtiraz etmeme karşın hala borçlu olduğum uyarısı gelmeye devam ediyor. Bunu kabul etmiyorum!
Emel Y.
Allianztan illallah
Yıllarca sigorta firmanızla çalıştım ve tüm primlerimi aksatmadan ödedim.Ne zaman ki hasar olayları oluşmaya başladı o zaman sigortanızın yetresizliğine inandım. Gelen experleriniz zararı ödememek için ellerinden geleni yapmakta veya bir hanım experiniz bir hasarımda bana yazacağı zararın yarısını ona vermemi istedi. Ben şerefli ve namuslu bir vatandaş olarak bunu kabul etmedim.Experinizde bana zarar ödemesi yapmadı. yazlık evimde lağım patladı tüm ev rezilliklerin içerisinde kaldı exper hanım kokudan içeri giremedi ve bana onun isteğini yapmadığım için ödemede bulunmadı. Kızımın dairesinden .Bir ay evvel alt komşusuna su sızması olduğundan yönetici DYD firmasını arayıp bakılmasını istedi. Bakım sonunda kızımın dairesinden olduğu tespit edildi ve yönetici aradan çıkarak DYD sorumlusu ile kızım karşı karşıya kaldılar ve expertiz ücreti olan 275 TL. yi kızımdan tahsil ettiler. Expere faturasını faxladım ödemenin yapılacağı söylendi şu ana dek bunda da bir gelişme yok. Daha sonra hasar ihbarında bulundum ve 09.03.2013 tarhinde 2013 YB 1669/1 nolu hasar dosyası açılmıştır. Gelen exper kısmi iş yapma talimatı verdiğinden DYD firması dün geldi ve bunun tamamının yapılması gerektiğini expere bilgi vermesine rağmen sadece kestirme olan yolu seçmesi önerildi. Duvarım kırıldı fayanslarım söküldü firma işin gerektiği gibi yapılması için sigortanın yaptığı hariç geriye kalan iş için 1200 TL. talep etmiştir Kısaca experleriniz maalesef çalıştıkları firmaya yaranabilmek için sigortalıları mağdur etmekteler.
Saygılarımla
Gerşon Benezra
Turkticaret.net güvenlik zayıflığı
Bütün domainlerimi Turkticaraet.net den aldım. Domainlerim yine turkticaret.net net üyesi bir şahıs tarafından çalındı.Telefonlara doğru dürüst cevap veren yok.Fatura karşılığı bedelini ödediğim domainlerimi bana iade etmediler.Savcılığa müracat ettim 3 aydır domainlerimi halen alamadım.Bu arada domainlerimi iade edeceklerini söylediler sonra vermekten vazgeçtiler.Bedelini ödediğim domainlerimi, kendi üyesi tarafından çalınmasına rağmen ve bunu ispat etmeme rağmen halen iade etmediler.Güvenlik açıkları çok.Benim hesabıma bir başka üye ulaşabiliyor demek ki.Hırsızlığı bildikleri halde,ve hırsıza ulaşamadıkları halde , faturasını ibraz ettiğim domainlerimi iade etmeyerek keyfi davranıyorlar.
Hüseyin D.
Hüseyin D.
Garanti Bankası- Kuryenet
Garanti Bankası'ndan acil talep ettiğim kredi kartı 16martta kuryenete teslim edilmiş ancak bugün 27 mart 11gündür kuryede olan kredi kartım hala adresime teslim edilmedi ne yazık ki. kuryenet i aradığımda müşteri temsilcisinin verdiği bilgi ise adrese uğramışlar ama ulaşamamışlar bilgisi verilmiş. Kesinlikle böyle bir durum söz konusu bile olamaz. Hergün internetten alışveriş yapan biriyim her gün kargo veya kurye gelir evime kafalarına göre uğramadan uğradık bilgisi yazıyorlar ve ben aciliyetle kartımın hala bana ulaşmasını bekliyorum. Bankalarla çalışan bir kurye şirketinin bu kadar baştan savma çalışması cidden çok ayıp ve mağduriyet sebebidir. Eğer ki bir güvercinin ayağına zarfı bağlayıp yollasaydı garanti bankası bana çoktan ulaşmıştı kredi kartım... Daha yaptıkları saygısızlık vs... Umarım bu yazılanları görüp kendilerine çeki düzen verirler aksi taktirde bankalarında zararına olur bu iş...
Hazan Ö.
Hazan Ö.
Akbank 4 aydır kredi kartlarımı gönderemiyor
Kasım 2012 de bilgim dışında kullanılan kredi kartımı güvenlik sebebiyle kapatıp yeni kartımı ve ek kartımı bana yollayacağını söyleyen Akbank hala ne kartlarımı yolladı nede konu hakkında beni bilgilendirdi.
Defalarca aradığım 4442525 her defasında bana bilgi vermek için dönüleceğini iletti ancak hiç bir dönüş alamadım.
Aralıklarla aradığım Akbank dan alabildiğim bilgi, kartlarımın DHL e verildiği, bana herhangi bir takip numarası veremeyecekleri, kendilerinin de kargoya ulaşamayacağı sadece beklemem gerektiği oldu. 4 ayı aşkın süredir bekliyorum.
Daha önce bilinmeyen kişiler tarafından kullanılırken güvenliğini sağlayamadıkları kredi kartlarımın aylardır nerede olduğu belli değil.
Tuğba G.
Buket Mobilya Şikayet
mrb lar ..ben bayrampaşa mobilyacılar sitesinde buket mobilya firmasından mobilya aldım..3 ayda zor bela teslim aldım fakat almaz olsaydım koltukların renkleri değişti kadife denilen kumaşa baskı yapılmış koltuk altına beşe on kalas çakılmış koltuk süngeri ortadan yarıldı vitrin derseniz ölçüsüz kapanmıyor işçilik rezalet malzeme rezalet hizmet zaten yok sorunu çözen yine olmadı Buradan kimseye çamur atmıyorum şikayetimi de gerekli mercilere duyurabildiğim kadar duyurmaya çalışıyorum ki başkaları da bu yazdıklarımdan hata yapıpta o firmaya iş yaptırmasınlar...
Hamit B.
Hamit B.
27 Mart 2013 Çarşamba
Tike Halıda iz
2012 yılı Kasım ayı içinde TİKE HALI Bursa mağazasından yatak odam için almış olduğumuz ( Yeni ev aldığım için bir arkadaşım tarafından ev hediyesi olarak alınan) 3 adet Nepal Cavali halıdan
1,40X2,00 olan halının tam ortasında mağaza elemanları tarafından kat izi olduğunun söylendiği ve geçer denen bir iz vardı.Bana gönderilecek üründe bunun olmayacağı da taahhüt edildi.Üç haftalık sürede bu geçmeyince mağazaya yaptığım başvuru esnasında bana bir çalışan, milyarlarca liralık ipek halılarda bile bunun olabildiğini ama kimsenin bunu dile getirmediğini söyledi. Israrım üzerine halıyı buharla temizleteceklerini söyleyip aldılar. Halı iki kez bu şekilde temizlenmiş olmasına rağmen iz halen yerinde ve bir de üstelik köşesi sökülmüş yanlarda küçük boyaşmalar olduğu halde bana teslim edildi. Yeni evimde oldukça dikkat çeken boydan boya lekeli halımı soranlara da defalarca TİKE 'nin hizmet anlayışını anlatmak zorunda kalıyorum.
10 Mart tarihin de eşimle tekrar mağazaya gittiğimiz de bu defa önce muhatap bulamadık daha sonra da aynı ürünün olmadığı dilersek yeni ürünlerden seçip 500 TL. fark ödememizi istediler.
(İki kez ilgililere mail atmış olmama rağmen de geri dönen olmadığı için buraya yazıyorum Teşekkürler.)
Hatice Y.
1,40X2,00 olan halının tam ortasında mağaza elemanları tarafından kat izi olduğunun söylendiği ve geçer denen bir iz vardı.Bana gönderilecek üründe bunun olmayacağı da taahhüt edildi.Üç haftalık sürede bu geçmeyince mağazaya yaptığım başvuru esnasında bana bir çalışan, milyarlarca liralık ipek halılarda bile bunun olabildiğini ama kimsenin bunu dile getirmediğini söyledi. Israrım üzerine halıyı buharla temizleteceklerini söyleyip aldılar. Halı iki kez bu şekilde temizlenmiş olmasına rağmen iz halen yerinde ve bir de üstelik köşesi sökülmüş yanlarda küçük boyaşmalar olduğu halde bana teslim edildi. Yeni evimde oldukça dikkat çeken boydan boya lekeli halımı soranlara da defalarca TİKE 'nin hizmet anlayışını anlatmak zorunda kalıyorum.
10 Mart tarihin de eşimle tekrar mağazaya gittiğimiz de bu defa önce muhatap bulamadık daha sonra da aynı ürünün olmadığı dilersek yeni ürünlerden seçip 500 TL. fark ödememizi istediler.
(İki kez ilgililere mail atmış olmama rağmen de geri dönen olmadığı için buraya yazıyorum Teşekkürler.)
Hatice Y.
cep telefonlarından alınan vergi
Biz bizim gibi yurt dışında yaşayan sayısını bilemediğim bir çok insan adına yazıyorum. Bilindiği üzere yurt dışından telefon getirdiğinizde 125.000 TL. vergi ödüyorsunuz. Biz buna bir şey demiyoruz, elbette devlet iç piyasayı korumak için bu tür önlemler alacak. Nihayetinden insanlar her zaman hesaplı olanı tercih ederler.
Bizim derdimiz sıkıntımız, bu değil dünyanın değişik ülkelerinde yaşayan tüm gurbetçiler senede bir kez en fazla bir aylığına Türkiye ye geliyorlar. Gelirken de doğan olarak yanlarında yaşadıkları ülkelerde kullandıkları telefonlarının getiriyorlar. Ama bir yıldır belki daha uzun süredir özlem duyduğunuz ülkenize geldiğinizde size bir sürpriz telefonunu kullanamazsın kayıt ettirmen lazım (125,000 TL) Bu işin ticaretini yapanlar için bu para alınsın bir sözümüz yok. Ancak bir aylık gelenlerden bu alınmasın zaten en fazla bir ay, sizin aracılığınız ile devlet yetkililerine iletmek istediğimiz şu şuan bir hafta olan telefonun açık kalma sürenin bir ay olması bu tüm gurbetçileri ciddi manada çok sevindirecektir. Zaten kişi telefonu kullanmak değilde bir başkasına getirdiyse yine sorun bir ay sonra mecburen vergisin ödeyip açtıracak. Bundan devletin hiç bir kaybı olmayacak. Aksine daha kazanlı olacak çünkü insanlar böyle durumlarda ister istemez ilegal yollara başvuruyorlar.
saygılar sunarım.
saygılar sunarım.
M. G.
Adidas ayakkabıda burun açılması
Ayakkabı Dünyasından Adidas marka ayakkabı aldım.3 ay sonra önünde açılma oldu garantiye gönderdim suçu bana buldular kullanıcı hatası diye yanıt geldi adidastan bende tüketici haklarına şikayet ettim.
Hasan B.
MGM spor merkezi
MGM Bahçeşehir Spor merkezi dizimde menisküs yırtığı oluşması nedeniyle spor yapamayacağıma dair rapor almama rağmen üyeliğimi iptal etmiyor ücreti geri ödemiyor, türlü bahanelerle aylardır oyalıyorlar.
Ali S.
akbank paramı geri ödemiyor
Akbank İzmir Konak şubeden kullanmış olduğum iki adet tüketici kredilerini erken ödeme yaparak kapattığım halde hayat sigortalarından kalan ve iade etmek zorunda oldukları bedelleri 45-50 gündür ödememektedirler. o şube senin bu şube senin dolaştırıyorlar sonuç yok. parayı alırken iyide verirken neden bu kadar zorlanıyorlar anlamıyorum. kredi almak isteyen olursa akbanka giderken bi kaç kez düşünsün derim. eğer çözüm üretmezlerse konuyu sürekli gündemde tutacağım.
Burçin Z.
Pegasustan şikayetçiyim
Annemle birlikte seyehat etmek için pegasustan 1 ay önce bilet aldım.Fakat bu süre zarfında annem bir rahatsızlık geçirdi ve uçuş anında oksijene ihtiyacı olabileceği söylendi. Pegasus hava yolları uçakta oksijen tüpü veremiyormuş bizde bu yüzden pegasusla değil başka bir hava yoluyla uçmak zorundayız.Fakat hem kendilerinin eksikliği hemde biza bilet ücretini iade edmiyorlar. Tıbbı hizmet yapamıyorsanız bu benim suçum değil sizin suçunuz.Her türlü şikayeti bildiriyi yapmama rağmen kimse bana geri dönmedi 2 gün sonra uçuş saati bize haber vermediniz diyip paramı iade etmeyecekler .Yolcusunu mağdur eden bir firma.Üstelik hiç cevap bile vermiyorlar....
Filiz Ü.
24 Mart 2013 Pazar
hayatimizfirsat.com Şikayet
Yaklaşık üç ay önce 01/01/2013 tarihinde hayatimizfirsat.com sitesinden Fakir Hercules Vücut Analiz Baskülü satın aldım ve bedelini ödedim. Fakat o günden beri defalarca aramama ve mail atmama rağmen hiçbir cevap alamadım. Bir türlü muhatap olamadığım muhataplarımın iyi niyetli kişiler olmadığı aşikar ama buna rağmen site hala faaliyetini sürdürüyor ve insanların canını yakmaya devam ediyor maalesef.
Şirin G.
Şirin G.
TTNET SAHTE ABONELİK YAPIYOR
TTNET in konyadaki bir bayisi hattımıza tivibu aboneliği yapmış bizim bu durumdan haberimiz olmadı çünkü bizim onayımız ve iznimiz alınmadı.Yapılan abonelikten sonra her ay faturamıza bir ücret yansıtılmış haklı olarak ücret iadesini istedik ama ttnet durumu kesinlikle kabul etmiyor bu durumda yargı yollarına başvuracağız.Çünkü TTNET yapılan aboneligin evraklarını da bize gösteremedi.Resmen açık açık sahtecilik yapıyor.
Merve K.
Merve K.
trabzon şeref perde
Trabzon Şeref Perde’den (Uzun Sokak No:40/A adresinde) evimin salonu, oturma odası ve ebeveyn yatak odası için perde siparişi vermiştim.
Firmaca, salonun tülü iki defa yanlış ölçüldü, bir defa yırtık getirilmiş, yatak odası stor perdesi krem renkli olması gerekirken beyaz getirilmiş ve yatak odası tül perdesinin defolu çıkması nedeniyle geri alınıp devamın olmadığı belirtilerek seçebileceğimiz başka bir tül ile değiştirilmesi teklifi sunulmuştur.
2 ay süresince perdelerin eksiksiz teslim edilememesinden sonra güvenim kalmadığımı belirtip evimde şeref perdenin perdesini istemediğimi ve paramın iade edilmesini istedim.
aradan 6 aydan fazla süre geçti evimin perdeleri yapılmadı parası da iade edilmedi yapmadığı hizmetin parasını aldı beni fazlasıyla mağdur ettti.
Hasan B. Ç.
Firmaca, salonun tülü iki defa yanlış ölçüldü, bir defa yırtık getirilmiş, yatak odası stor perdesi krem renkli olması gerekirken beyaz getirilmiş ve yatak odası tül perdesinin defolu çıkması nedeniyle geri alınıp devamın olmadığı belirtilerek seçebileceğimiz başka bir tül ile değiştirilmesi teklifi sunulmuştur.
2 ay süresince perdelerin eksiksiz teslim edilememesinden sonra güvenim kalmadığımı belirtip evimde şeref perdenin perdesini istemediğimi ve paramın iade edilmesini istedim.
aradan 6 aydan fazla süre geçti evimin perdeleri yapılmadı parası da iade edilmedi yapmadığı hizmetin parasını aldı beni fazlasıyla mağdur ettti.
Hasan B. Ç.
ZEMZEM Sularımız Gelmedi!!!
Saudi Arabian Airlines ve Çelebi Yer Hizmetleri Esenboğa Ankara
Umre Ziyaretimizi Tamamlayıp 18MART 2013 SV2114 sefer Sayılı Saudi Arabian Airlines'a Ait Uçak ile Sabah 08:30 civarında Medineden Esenboğaya indik.Yaklaşık 1 saatlik Bagaj Beklemesi Sonucunda Şahsımıza ait 6adet bagajımızdan 4adetini Yürüyen Bantlardan Alabildik.Diğer 2 bagajımız Olan Zemzem Sularımız( 10LT )uçak Almadığı Gerekçesi ile bir Sonraki Seferle ESB'ye Göndilecek Daha Sonrada Kargo Vasıtası ile Evlere Dağıltılacağı Yer Hizmetleri olan Celebi Şirketi Kayıp eşya bürosu tarafından sahsımıza iletilmiştir Çelebi Şirketi ile görüşüp adımızı soyadımızı adres ve telefonumuzu kayıt ettirdik Aynı günün akşamı Çelebi Yer Hizmetlerini aradık Zemzem Sularımızın geldiğini Kargo Şirketi Tarafından Adresimize Gönderileceği Bilgisini Aldk Aradan 6gün Geçmesine Rağmen 2 Adet 10LT Zemzemimiz Gelmedi
Saliha E.
Umre Ziyaretimizi Tamamlayıp 18MART 2013 SV2114 sefer Sayılı Saudi Arabian Airlines'a Ait Uçak ile Sabah 08:30 civarında Medineden Esenboğaya indik.Yaklaşık 1 saatlik Bagaj Beklemesi Sonucunda Şahsımıza ait 6adet bagajımızdan 4adetini Yürüyen Bantlardan Alabildik.Diğer 2 bagajımız Olan Zemzem Sularımız( 10LT )uçak Almadığı Gerekçesi ile bir Sonraki Seferle ESB'ye Göndilecek Daha Sonrada Kargo Vasıtası ile Evlere Dağıltılacağı Yer Hizmetleri olan Celebi Şirketi Kayıp eşya bürosu tarafından sahsımıza iletilmiştir Çelebi Şirketi ile görüşüp adımızı soyadımızı adres ve telefonumuzu kayıt ettirdik Aynı günün akşamı Çelebi Yer Hizmetlerini aradık Zemzem Sularımızın geldiğini Kargo Şirketi Tarafından Adresimize Gönderileceği Bilgisini Aldk Aradan 6gün Geçmesine Rağmen 2 Adet 10LT Zemzemimiz Gelmedi
Saliha E.
Doping Adsl
doping adsl den 6 şubat tarihinde net almak için başvuru yaptım 21 şubatta hediyesi olan digi turk takıldı ama ne modem geldi ne de ilgilendiler bende 13 mart ta iptal başvurusu yaptım bu seferde digitürk bana 94 tl fatura cıkardı kesinlikle almayın doping hiç bir şeyi zamanında ve sözüne sadık yapmıyor
Aslan K.
Aslan K.
hepsi burada-şikayetim
HEPSİBURADA internet sitesinden 27.02.2013 tarihinde vermiş olduğum siparişlerimde 75TL üzeri kitap alışverişlerine hediye verileceği belirtilen hediye kupa bardak tarafıma ulaştırılmamıştır. Hepsiburada müşteri hizmetleri ile 3 defa telefonla 3 defa da müşteri hizmetleri internet başvuru yapmama rağmen tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmamıştır.Müşterileriyle alay edercesine görüşen müşteri hizmetlerini kınıyorum.Gereğinin yapılmasını bilgilerinize sunuyorum.
Nedim Z.
Nedim Z.
22 Mart 2013 Cuma
Kilometre Göstergesi
Merhaba Sayın Yetkili;
Ben Nurettin D. 2011 Fiat Albea Sole Premium marka bir araç sahibiyim. Aracım seyir halinde iken kilometre göstergesi arızalandı. Garanti kapsamında onarılması için Fiat'in yetkili servisine gittim. Kilometre göstergesinin darbe sonucunda olduğunu söylediler. Seyir halinde iken olan bir arıza olduğunu defalarca dile getirdim hatta Fiat'ın internet sayfasından kendilerine de şikayetde bulundum. Şikayetim üzerine Teknik servisten yetkili birisi beni arıyarak tekrar darbe sonucu olduğu söyledi bende tekrar şikayet de bulundum, bu sefer cevap bile verilmedi bana tekrar dönülmedi bile bu durumun acilen düzeltilmesini istiyorum.
Saygılarımla...
Adres İleti Şikayet
adres ileti iç ve dış.tic.ltd.şti den tristar marka 4000 kanallı uydu alıcısı ısmarladım.kargodan teslim aldığımda kutunun açılmış olduğunu üzerinde 2500 kanal kapasiteli olduğunu gördüm.kargo yöneticeleri biz kutuyu açmayız dediler.durumu şirkete bildirdim.size 1.2 saat içinde döneceğiz dediler 3 gün geçti dönmediler.kullanılmış mal olabilir.birde kanal sayısında sözünde durmadılar ücreti olan 59 tl geri ödemelerini istiyorum saygılarımla.
Hüseyin O.
Hüseyin O.
Samsung Note 2 Ekran Çatlaması
Ben bağcılarda bulunan pusula iletişimden 17. 03. 2013 tarihinde Samsung galxy note 2 telefon aldım akşam saatiydi eve getirdim ve evde şarja taktım sabah 18. 03. 2013 şarjdan aldığımda telefonun sağ tarafında sağdaki tuşun üzerinde yarım hilal şeklinde çatlama olduğunu gördüm
ve hemen aldığım pusula iletişime götürdüm.
Onlarda Telpaya götürmemi söylediler ve ben 18. 03. 2013 tarihinde telefonumu teslim ettim. Samsung a soracağız dediler Samsung da incelemeden kullanıcı hatası demiş ve bana ücret çıkardılar . Ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum benim hatam yok diyorum düşmedi çarpmadım sıkmadım ama çatlama meydana geldi.
BAKKALLIGA SOYUNAN TURK TELEKOM
TURK TELEKOM son 10 gundur hayati bana zindan etti. 10 gun once evime yeni bir hat basvurusunda bulundum. 2 gun sonra evime gelip kimlik bilgilerimi aldilar ve bir iki gun icerisinde hattin baglanip sozlesmeyi karsilikli baslatacagimizi soyleyip sonra AYNI ADRESE HAT BAGLAMAYA GELEMEDILER CUNKU OYLE BIR ADRES YOKMUS MEGERSE. 5 gundur 4441444‘u arayip yardim veya cozum istiyorum bana “Mudurluge gidin, valla mahkemeye de gidebilirsiniz yasal sureyi asmisiz cunku ehe“ seklinde zirvalamaktan baska HICBIR ISE YARAMIYORLAR. Telekomun bu isguzarligi yuzunden bir suru is kaybettim sanirim bana yuklu bir tazminat odemek zorunda kalacaklar bu gidisle.
Betul K.
Betul K.
Fırsatkovala.com dan sakın birşey almayın..!
07.03.2013 te 118 küsür TL yaptığım alışverişin sonunda 7 iş günü içinde ürünlerin kargo edileceği yönünde bilgi veriyorlar.Bugün 21,03,2013 ve hiç bir ürün gelmediği gibi; maille yada telefonla ulaştığımızda da net cevap alamıyoruz.Zaten 60 aramadan sonra ulaşabildiğim yetkili ile konuşurken telefonu beklemeye aldılar ve dk.larca beklememi sağladılar. 2 gün önce ulaştığımda, bana atılan mailde aynı gün kargoya verileceği taahhüt edildi.2 gün geçmesine rağmen ne kargo bilgisi nede ürünler var ortada.Şikayetçiyim.Böyle çalışan (internetten bile olsa..) firmalara göz yuman yetkililere sesleniyorum.Ne zaman çözeceksiniz bu tür vakaları? Bir caydırıcılığı olmalı..Sakın siteden birşey almayın..
Barış Ü.
Barış Ü.
Mudo Ürün değişimi
Merhaba, mudo taşdelen kardiyum alışveriş merkezindeki mağazasından 25.02.2013 tarihinde eşimin aldığı hediyelerden gömleğe ait beden değişimi taleb ettim. Fakat o tarihten beri mağaza yöneticileri 3 sefer telefon numaralarımı kaybettiler. 2 Sefer ürün kodunu kaybettiler. Konu ile ilgili mudo müşteri hizmetlerini defalarca aradım, 2 sefer mail gönderdim bugün 21.03.2013 hala ürünüm değiştirilemedi. Ayrıca defalarca taleb etmeme rağmen hiçbir yetkili ile görüşemedim.
Hüseyin S.
Hüseyin S.
21 Mart 2013 Perşembe
Ford Focus Yetkisiz Servis
İyi günler FORD,
Ben 2011 model Ford Focus sahibiyim aracımın "far yükseklik ayar düğmesi ve 220v dönüştürücü priz" çalışmıyordu ve dün 20 mart günü saat 13:30 sularında Isparta Ford yetkili servisi Pürlü Otomotive gittim aracın şikayetlerini söyleyip ayrıldım, ayrıldıktan 1 saat sonra telefon geldi ve aracım garanti dışı tamir edilibileceğini 400tl masraf ve 4 gün süreceğini söylediler.Rakamlar afaki tabiki. Aracın yapılmamasını söyledim ve akşam 6 da aracımı almak için oradaydım ama araç eski bıraktığım gibi değildi "Kapılar kitlenmiyor,ibreler zıngır zıngır titiriyordu" ustayı çağırıp ben bu arabayı böyle bırakmadım dedim işte asıl sorun şimdi başlıyor adam demesin mi "biz ellemedik araba zaten böyleydi" sen nasıl bir zihniyetsin ki bozduğun halde kabullenmeyip servise gelen müşteriye iftira atabiliyosun,10 dk tartıştık açın kameralara bakın dedim aracı servisin içerinde kitleyip açtım. Adamlarların kafa kalın hala yaptıkları suçu benim üstüme yıkmaya çalışıyorlar. Aracı bırakıp eve gittim 1 saat geçmeden telefon geldi aracı yaptık,araba geldi ee dedim ne yaptınız "ya bi sigortayı bağlamamışız ondanmış" mış müş. Yapamayıp bozdukları sistemi hasbel kader ustanın biri yapmış eski haline getirmiş.
Sorun 1: Hadsizlik edip kendi hataları için araç sahibini suçluyorlar.
Sorun 2: Aracı makul ücretlere tamir etmek yerine aksine bozuyorlar.
Sorun 3: 400tl ve 4 gün beklemek yerine 1kaç saat ve 40 tl ye sanayi esnafı işi hallediyor.
Celal Ö.
htc-teknosa-kvk
yaklaşık 1 sene içinde teknosadan cep telefonu aldım. telefon son üç ayda toplam beş kere aynı arıza sebebiyle garantiye gönderildi. normalde yasal hakkım olan iadesini talep ettim. ilgilenmediler. htc müşteri hizmetleriyle görüştüm, onlar telefonun aynısıyla değişim yapılacağını söylediler. telefonu gönderdim. üzerinden 20 gün geçti gönderdiğim kendi telefonum geri geldi üstelik arızası hala devam ediyor. telefon alacaklar bu üç firmaya dikkat etsinler.
Enes K.
Enes K.
oto koç istinye ve ergo sigorta
bundan birkaç ay evvel bir trafik kazası sonucu aracımda maddi hasar meydanana geldi.tutanak tutuldu tutanakta karşı taraf hatalı olduğunu kabul etti.oto koç istinye ergo sigorta acentesiyele yaptığım görüşmede bana vuran aracın sigortasıyla oto koç iştinye nin çalışmadığını anlaşmalı olmadığını fakat kendi kaskomdan yani ergo kaskodan yaptırıp karşı tarafa rucu edilebileceğini söyledi.bunun üzerine aracımı oto koç istinye ye 14.03.2013 tarihinde teslim ettim akabinde 20.03.2013 tarihinde haber geldi bugün aracınızı saat 16:00 da teslim alabileceğim söylendi saat 17:00 sularında aracımı teslim almak için oto koç istinyeye gittim aracımın az sonra bana teslim edileceği söylendi aynı zamanda aracımın 10.000 bakım zamanıda gelmişti bende bu arada arqacımın 10.000 bakım masraflarını ödedim ve aracı beklemeye başladım.aracı teslim aldığımda tanponu dikkatimi çekti çünkü diğer araç arka tanponuma vurmuştu tanpon değiştimi diye sorduğumda hayır boyandı denildi davulumbaz değiştimi diye sorduğumda bir cevap alamadım.aracı bir alt kata sigorta işlemleriyle uğraşan kişinin yanına indirdik ve tanponu hafifçe çektiğimde arızalı olan yerin çıktığını gördüm bunun ne olduğunu sordum nasıl tamir ettiniz diye sordum yetkili kişi bana çektiğim için tanponun kırıldığını söyledi bende bunun üzerine diğer arabaların tanponunu çekmeye başladım neden bunların çıkmadığını sordum bir cevap alamadım.servisten dışarıya çıktım. tekrar içeriye girdiğimde elinde çakmakla birinin benim tamponumdaki davulumbazla girleşmesi gereken noktadaki vida yataklarını ıstarak tuturmaya çalıştığını gördüm ne yapıyorsun dedim cevap alamadım..akabinde aracımla ilgilenen danışmana aracımın madem eski parçasını onaramadan takacaktınız neden 6 gün beklettiniz dedim bir cevap alamadım.aracımın tanponuyla uğraşan kişinin göğsünde ford yazısı gördüm neden volvo servis görevlisinin ilgilenmediğini sordum bana ikisinin kardeş kuruluş olduğu söylendi eğer bana daha önce söylenmiş olsaydı aracımı yakınlardaki bir ford bayisine götürürdüm.akabinde kasko yada servis yetkilisi bana araç tanponunun bana ergo kasko yetkilisi tarafından götürüldüğünü ve boyatılıp getirldiğini söyledi.neden bana haber verilmediğini sordum bir cevap alamadım.en son ergo kasko eksperi ile bir telefon görüşmesi yaptı yarın öğlen 21.03.2013 tarihi öğlen itibariyle ergo kasko eksperinin tekrar geleceğini ve eğer tanpunumun ve davulumbazımı ergo kasko firması değiştirmezse değiştiremeyeceklerini söyledi.bende bunun üzerine aracımın hasarlı parçalarını tekar yerine takmak için neden kasko firmasına ihtiyaç duyacağımı sordum bir cevap alamadım.
Murat Y. A
Murat Y. A
Eren Holding - Swatch metal alerjisi No:669265
Ankara Ankamall AVM Swatch bayisine, metale karşı derimin alerjisi olduğunu, sadece titanyum saatleri kullanabildiğimi, fakat swatch marka saatlerden sadece bir modelin çok hoşuma gitmesinden dolayı saat satın almak istediğimi belirttim. Saatin alerji yapması durumunda koşulsuz iade edebileceğim garantisi ile saati satın aldım. Maalesef saat kolumda alerji yaptı ve saati satın aldığım yere gittim. Saati geri aldılar ve yapılacak incelemeden sonra saat için ödediğim ücretin geri iade edileceğini bildiren bir SMS alacağımı belirttiler. Saati yenisi ile değiştirebileceğim veya aynı ücrette başka bir saat alabileceğim ile ilgili merkezlerinden bir SMS aldım. Ödediğim ücret geri iade edilmedi.
Atike A.
Atike A.
migros iskenderun avm sahte bilgisayar satıyor
17 mart pazar günü migros iskenderun avm mağazasından ultra notbook exper marka pc aldım.pc migrosun kampanya broşüründe 699 tl core 2 duo işlemcili ultra notbook diye satılıyor... ürünü alıp eve gittiğimde ürün celeron 1,5 işlemci çıktı ..yani migros gibi bir şirket ürünü broşüründe core 2 duo çift çekirdek diye satıyor ve içinde 1,5 celeron işlemci çıkıyor...ürünü iadeye iskenderun avm migrosa gittiğimde bana bu ürünün core 2 duo çift çekirdek işlemci diye satıldığını ve experin artık bu işlemciyi 1,5 celeron adında ürettiği yönünde bilgi verdiler.exper müşteri hizmetlerini aradım işlemcinin core 2 duo nun 1,5 celeron adında satılıyor gibi bişeyin olmadığını belirtti.para iadesi yapmıyolar
Hakan K.
Hakan K.
Derimod müşteri memnuniyetsizliği
bir arkaşla izmire doğru giderken yol üzerindeki susurluk mevki .bir derimod mağazasından 2 çift ayakkabı aldık ayakkabılardan biri çok kısa sürede aynı yerden 3 kez tamire gitti ve en son tamirinin değil artık değişimini istiyorum dedim onlarsa ayakkabının basıt bır tamırının oldugunu tekrardan tamir edilip geri gönderebileceklerini söylemelerinde israr ettiler
bende madem basit ve kolay bir tadilattı yeni almış oldugum ayakkabılar neden onceki tadilatlarda sağlam yapılmadan geri geldiler aynı şeyin tekrar olmamasının garantisi var mıdır yok oysa almış oldugum ayakkabılar
ayağımdan çok tamirde durdular böylemi hizmet vermiş oluyor derimod hiç yakıştırmadım ayakkabılarında tamirini istemeyip tüketici hakem heyetine şikeyet için geri istedim aynı zamanda sosyal medya ve internette de karalama ve şikayetlerde bulunacağım ki herkes görsün.
Köksal B.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)