11 Ocak 2013 Cuma

Zorla ürün sattılar

İPEKYOL
Bu akşam Konya Kule Site mağazanıza gittim. İndirimde olan bir pantolonu beğenmiştim. Satıcı, ısrarla yeni sezon bir gömlekle denememi söyledi. Amacım sadece indirimdeki pantolonu almaktı. Aksilik bu ya, gömlek pantolonun fermuarına sıkıştı. Sıkıştığını söyledim. Terzi varsa destek almak istediğimi söyledim. Ancak iki görevli ısrarla üzerimdeki gömleği çıkarmaya çalıştı. Yoğun çaba sonucu gömlek leke oldu ve (defo olmadı) biraz yıprandı. Ama sorumlusu ben değildim. Terziye gittiğimizde, terzi ilk olduğunda zorlamasaydınız dedi. Bana almaktan başka çarem olmadığını söylediler. İndirimi bekleyeyim ya da geliş fiyatından verin dedim, kabul etmediler ve bana gömleği zorla sattılar. Ben ücretli çalışan bir öğretmenim ve maaşımın 1/5'i gömleğe gitti. Yani yakıt paramı almış oldular. Para iadesi istiyorum.


Seher A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder