18 Ocak 2013 Cuma

Hepsiburada para iadesi yapılmadı

Hepsiburada.com firmasından 71922726 nolu siparişimle ihone 4s aldım. ürün arızalı çıktı.para iadesi için gönderdim. 20 gün bekletildim.en son 3 gunluk kullanımla çizikler olduğu idda edilen sıfır telefonun para iadesi edilmeyip urun tamir edilip benim onayımı almaksızın gonderdiler ben de gelir gelmez urun kargo ile geri gonderdim tekrar aradım iade hakkında 4 iş gununde cevap verileceğine dair .yine cevap yok .tekrar aradım .15/01/2013 tarihinde ikinci aramada sonuca ulastım.para iadesi yapıldı denildi. gel geleim ertesi gun ben musteri olmama rağmen benden servis raporu istediler iki kez. tekrar aradım. bir yanlışlık olmus para iadesi yapılmamıs olup urun incelemede olduğunu soylediler. ben tekrar para iadesi istedim. bugun de tekrar urun bana gonderilmiş. ben paramın iadesini isitiyorum

Tevfik A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder