4 Ocak 2013 Cuma

Siemens Şikayet

Merhabalar. Ben Siemens marka elmas kazan dedikleri bir çamaşır makinası almıştım bir müddet sonra neredeyse bütün kıyafetlerimin üzerinde delikler oluşmaya başladığını gördüm. Siemensten servis çağırdığımda kazanında çapak olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledilir ben de bunun üzerine ürünün garanti kapsamında olduğunu bunun fabrika çıkışlı bir hata olduğunu ve tamir değil değişim istediğimi söyledim tabi bu isteğim hiçbir şekilde dikkate alınmadı ve tamir edildi şu anda aynı şikayetlerim devam ediyor. siemensi aradığımda yeniden servis göndereceklerine ve kendi getirecekleri ürünle test edeceklerini söylediler. Anlayacağınız siemens hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. İki yıldır beni rezil ettiler. Evdeki bütün kıyafetlerim delik içinde. Bundan sonra hakkımı Mahkemede arayacağım.


Yasemin A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder