4 Ocak 2013 Cuma

Ereyon şikayet

internet üzerinden ereyon..... firmasından 12000 BTU'luk bir klima satın aldım. yetkili servis klimayı kurmak için geldiğinde kutuları açtıktan sonra içerisinden 18000 BTU'luk klimaya ait borular çıktığını gördü ve klimayı takamayacağını klimayı almış olduğumuz firma ile görüşmemiş gerektiğini söyleyerek ayrıldı. firmayı aradığımda ise neden böyle bir hata yaptıklarını alıyamıyorum ya ellerinde olmayan bir malzeme olduğu için müşteri kendi imkanlarıyla çözsün dediler yada büyük bir yanlışlık yaptılar.bilemiyorum ama firmaya karşı bir güvenim kalmamıştır. bu firmadan alışveriş yapacak arkadaşları uyarıyorum.... dikkatli olsunlar lütfen fiyatlara aldanmasınlar benim gibi önemli olan malzemeyi aldıktan sonraki hizmettir.


Altan A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder