4 Ocak 2013 Cuma

Ankara - Etlik- Antares- Profilo şikayet

31-01-2012 tarihinde Ankara - Etlik- Antares- Profilo (İ** B** - E** A*** Ticaret) şubesinden k. kartına taksitle aldığım (CM1000ETR) model çamaşır makinesini yeni eve taşınacağım için HAZİRAN da teslim almak üzere anlaştık. Haziranda gittiğimde "stokta yok bekliyoruz" diyordu , bekledim zaman zaman uğradım hep aynı şey. En son gittiğimde bayide başka satıcı Profilo yu devir aldığını ve önceki bayinin battığını söylüyor.

Parasını hala ödüyorum banka dekontlarım ve satıcının teslim etmediğine dair imzalı kaşeli kartı var. İşin en kötüsü MART ta düğünüm var PROFİLO ismine güvendim ve aldım. Makine ücretinin içinden PROFİLO çoktan payını aldı bense daha makinemin yüzünü göremedim.

Müşteri hizmetleride bu olayın arkasında durmadı.

Anlıyacağınız ücretini verdiğiniz anda ne satıcı nede profilo ismi kalmıyor.
boşuna marka isim kalite düşünmeyin, an azından seyyardan alsanız muhattabınız belli çünkü PROFİLO da sizi muhattap bile almıyacaklardır.

Ömer Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder