18 Ocak 2013 Cuma

gelen eurodan %70 kesinti

yurtdışından reklam firmasından 23.50 euro hesabıma ödeme geldi,sağolsun garanti bankası bunun Faiz / Komisyon -18,80 kesmiş 4,70 euro'yuda bana bırakmış al sakız alırsın der gibi yıllardır garanti bankası müşterisiyim,ocak ayında zaten 45 TL ücret kestiniz.1 ay içerisinde 90 TL paramı komisyon vs sebebten tahsil ettiniz hesabıma para yatırmaya korkar oldum yine çekeceklermi diye


aynı işlemi uygulayan diğer webmaster arkadaşlarımdan biriyle dün görüştüm mesajı aynen iletiyorum kullandığı banka iş bankası


arkadaşımın mesajı Daha bugün 1 cent bile kesinti olmadan ödememi sorunsuz aldım.


arkadaşım 1 cent kesintisiz ödemesini alıyor,garanti bankası benden 18.50 EURO kesinti yaptı,konuyla ilgili aradığım mercilerdede muhattap bulamadım.

Ahmet S. T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder