9 Ocak 2013 Çarşamba

LİDER SERVİS PLUS 500 TL lik yalan fatura

evimdeki çamaşır makinem bozulduğu için LİDER SERVİS PLUS'ı aradım

geldiler makineyi alıp gittiler
1 hafta içinde 500 tl civarında bir faturayla tamir edildiğini iddia edip getirdiler

makine yaklaşık 2 ay sonra tekrar aynı arızayı verince bu sefer yetkili servisi aradım ve durumu onlara anlattım
onlar da içini açıp baktıklarında daha önce herhangi bir parçanın değişmemiş olduğunu, sadece makinenin içinin temizlenip teslim edildiğini tespit ettiklerine dair bana yazılı imzalı ve kaşeli bir belge verdiler
bu belgeyle belediye bünyesindeki ilgili makama başvurup dava açtım
davayı kazandım ve ödemem aynen iade edildi
davayı kazandığıma dair belgeyi alana kadar ulaşılamaz olan LİDER SERVİS PLUS yetkilileri bir anda beni telefonla bulmaya çalışır oldular
ilgilerine teşekkür ediyorum :)

Toma A.

4 yorum:

  1. Lider Servis Plus hiç bir markanın yetkili servisi olmadığı gibi, kalitesiz ucuz yedek parça ile yaptıkları onarımlar ile müşterileri maddi, manevi her yönden zarara uğratıyor. Uzak durulması gereken hem yetkisiz hem de kötü bir servis.

    YanıtlaSil
  2. merhaba ,
    geçen cuma bende onların tuzağına düştüm. Yaptık dedikleri cihaz 3 gün sonra daha dakötü şekilde su akıtmaya başladı.Şimdi de servis tekrar gelsin diye peşlerinde koşuyorum...

    YanıtlaSil
  3. Bu firma bakim veya tamir yapmadigi halde sadece termosifona gozle bakarak kazan delinmis yapcak birsey yok kombi alcaksiniz deyip sasirmis bir haldeyken..bana evraki imzalatmisti..yakin gozlugum takili degildi meger 50.Tl yaziyormus...istedi..bem de evladim hic bir sey yapmadan bu para istenir mi deyince boyle iste dedi..su an uzerimde yok desemde icra ile daha fazlasini sizden tahsil ederler..dedi..daha sonra tekrar ugrarsin dedim ama o ugrayamam..sonra ugrasirsiniz dedi..ve gitti..firmanin internet sitesine yazayim problemi anlatayim derken bu sikayet yazilarini gordum..bu insanlar niye boyle davranirlar ki..

    YanıtlaSil
  4. bu firma tam bir dolandırıcıdır.ev hanımlarını tuzaga düşürüp paralarını alırlar.baş dolandırıcı erhan dır.servis elemanları stajyer dolandırıcılardır.

    YanıtlaSil