26 Ocak 2013 Cumartesi

Bosch Klimam Tamir edilmedi

2011 in 6. ayında Bosch klima aldım. Çamaşır ve bulaşık makinam da bosch. Bundan sonra zor alırım ve alanlara da yaşadığım sıkıntıları dile getireceğim.
2 ay önce taşınırken aceleye geldiği için. klimamın demontajını özel bir servise yaptırmak zorunda kaldım. 2 ay sonra, yaklaşık 12 gün önce arızalandı ve arıza kaydı oluşturdum. Servis geldi ve garantisi dolmamış olan klimamın özel servise montaj ettirdiğim için garanti kamsamı dışında kaldığını ve ünite rekoru üzerindeki havşanın yarık olduğunu, iç ünite evaperatörünün de tamamen bükülmüş olduğu söylendi. önce dış ünite için 150 tl ödeme yaptım. 300 tl daha ödemem gerekiyormuş. Tamam dedim ama 1 Hafta geçti. Hala sonuç yok. Sıkıntıdayım.
Çiğli-İZMİR

Hüseyin Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder