18 Ocak 2013 Cuma

Gol Bilgisayar Ayıplı Ürünü Değiştirmeyip Tamir Etti

02.01.2013 tarihinde 10497745 sipariş numarası ile Gold Bilgisayar'dan internet üzerinden Canon marka D600 model fotoğraf makinesi aldım. Ürünü sipariş vermeden önce telefon ile satış sorumlusuna Japonya üretimi mi yoksa Tavyan üretimi mi diye sorduğumda Japonya üretimi olduğunu söyledi.
Ürün tayvan üretimi olarak geldiği gibi kutusunu açtığımda makinenin içinden serbest dolaşan vida sesi geliyordu.
Kusurlu gönderdikleri ürünü değiştirmeleri için gerdi gönderdim. Günler süren telefon trafiği neticisinde bana aynı ürünü tamir ederek gönderdiler. Ben Gold bilgisayardan tamir edilmiş ürün satın almadım. Sorunsuz diğer ürünler gibi aynı parayı ödedim. Hiç kullanmadığım sattıkları sorunlu ürünü değiştirmek yerine tamir edip göndermeleri ticari ahlaka uymadığı gibi kanunlara da aykırıdır. Ürünü geri gönderdim.Hala bekliyorum.


Erhan İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder