26 Ocak 2013 Cumartesi

Smile Adsl nini sahtekarlığı

Smile Adsl internet kullanıyordum ve hattımı iptal etirmek için müşteri Smile Adsl müşteri hizmetlerini aradım ve ipltal için yapmam gerekenleri sordum.Müşteri temsilcisi iptal talep formu göndermeme gerektiğini söyledi. baya bir uğraşdan sonra zorda olsa talep formuna ulaştım ve doldurup Smile Adsl ye gönderdim ve hattımı iptal ettirdim. Belli birsüre sonra hattıma ait bir borcun olduğuna dair Smile Adslm den mesaj almam üzerine Smile Adsl müşteri temsilcilerini aradım ve konuyu anlattım, müşteri temsilcileri faturanın iptali için başvurumu aldı ve uzun süren bir uğraşdan sonra faturamın iptal edilğini ve borcumun olmadığını söylediler ve aradan 3-4 ay sonra bir hukuk bürosundan yasal takip mesajı almam üzerine hukuk bürosunu aradım. Hukuk bürosundaki avukat Smile Adsl ye ait borcum olduğunu bir adet faturamın ödenmediği için yasal takibe alınacağım söyledi. Bunun üzerine Smile Adsl müşteri hizmetlerini aradım ve durumu anlattım. Müşteri hizmetleri faturamın iptal talebi olduğunu ama daha sonuçlanmadığını, yasal takibe girdiği için iptal edemediklerini anlayacağınız bir sürü masal anlattı ve yapabilecek birşey olmadığını faturamı kuzu kuzu ödememi söyledi. Smile Adsl ve D Smart A.Ş nin nekadar güvenilir olduğunu siz karar verin borcum olmadığını söyleyen Smile Adsl şimdi borcum olduğunu iddia ediyor. Bu firmalara kesinlikle güvenmeyin benim gibi ağzınız yanar. İlk kayıt yaparken çok güzel anlatırlar ama iptal edince elinden gelen çirkeflikleri yaparlar. Bende Smile Adsl den şikmayetçiyim ve hakkımı almak için bütün yasal haklarımı kullanacağım ve bu konuyu sonun kadar takip edeceğim.

Erhan Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder