4 Ocak 2013 Cuma

Teknosa servis şikayet

• Merhaba,
29/07/2012 TARİHİNDE TEKNOSADAN ALDIĞIM CEP TELEFONUNU EKRAN DONMASI SORUNU İLE İLGİLİ 4. DEFADIR SERVİSE YOLLADIM. YAKLAŞIK 6 AYDIR ALDIĞIM NOKİA N8 MARKA BU TELEFONU 15 GÜN BİLE KULLANAMDIM.. 444 55 99 NOLU MÜŞTERİ HİZMELERİYETKİLİLERİNİZE MAĞAZAYA ÜRÜNÜ VERMEYE GİTTİĞİMDEKİ GÖREVLİLERE DEFALARCA ANLATIIĞIM GİBİ TELEFON SORUNLU VE BEN BU TELEFONU İSTEMİYORUM.. BUNA RAĞMEN HALA BENİ ARAYIP NOKİA NIN BU TELEFONU TEST ETTİĞİ VE İLGİLİ ŞUBEDEN ARANIP TESLİM EDİLECEĞİNİ BİLDİRMENİZE İNANAMADIM.. 4.DEFADIR SERVİSE VERDİĞİM VE 6 AYDA SADECE MAXSİMUM 15 GÜN KULANABİLDİĞİM BU ''ÇOK SORUNLU TELEFONÛ'' SORUMLU BİR FİRMA OLARAK TEKNOSA NIN .. O TELEFONU BİR DAHA ELİME ALMAK İSTEMİYORUM...


Yusuf A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder