26 Ocak 2013 Cumartesi

Hızlal sitesi farklı ve ayıplı mal gönderimi ve tüketici ile dalga geçmek

Hızlıal sitesinden 12.01.2013 tarihinde bir adet Sony Xperia P marka cep telefonu aldım.Ürün elime geçince kutuyu açtım içinde Türkiye uyumlu şarj cihazı yok. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim; bana dönüştürücü yollamayı teklif ettiler.Kabul etmedim ve orjinal şarj cihazını ısrarla istediğimi hem telefonla hemde site üzerinden belirttim.

Bir gün sonra kargo geldi içinden iki adet dönüştürücü çıktı.Site üzerinden yine şikayetimi ilettim ve ısrarla şarj aletini istedim.
Başka çıkış bırakmadılar.Sonuçta milyarlık tel alıyorum ve içinden şarj aleti çıkmıyor çok ilginç.Ne zeman iletişime geçsem şarj aleti yerine dönüştürücü yolluyorlar 3 tane dönüştürücü oldu şimdi bende.Resmen dalga geçiyorlar müşteri ile.Hakkımı sonuna kadar arayacağım ve o şarj cihazını alacağım ayrıca dava açacağım bu arkadaşlara hukuki süreç pazartesi başlayacak. Hızlal sitesinin ne oldugunu herkes görsün diyede her yere yazıyorum bu yazıyı. Bu ve benzeri siteler yüzünden insanlar internetten alışveriş yapmaya korkar oldu.

Talha Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder