18 Ocak 2013 Cuma

Özdilek-Samsung

Özdilek ten 2 ay önce Samsung galaksi S3 cep telefonu aldım.Telefonun ilk önce ekranı morardı daha sonra ekran komple karardı.Telefonun diğer bütün özelikleri çalışıyor.Özdilek 2 yıl garantisi olduğu için telefonu götürdüğümde telefonun 480 Tl ye tamir olacağını söylediler.Telefon hiç bir darbe almamıştır üstünde 1 tane çizik dahi yoktur.Samsung yetkili servisini aradığımda Özdilekte satılan Samsung telefonun Samsung garantisi altında olmadığını telefonu başka bir ithalatçı firmadan getirmişler telefonda onların garantisi altındaymış.Ürünü ben alırken Özdilek personeli bana bu ürün ithal diye anlatmadı bende Samsung garantisi diye aldım.Özdilekten cep telefonu almayın telefon bozulunca 2 yıl garantisi olmasına rağmen tamir etmiyorlar.Ben bir hata yaptım siz yapmayın



Cİhan İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder