4 Ocak 2013 Cuma

marmara park flo mağazası şikayet

istanbul beylikdüzü marmara park flo mağazasından bir çizme aldım çizmenin daha alalı 10 gün olmadan ağzı burcu kaydı ve kaldıki özel bir okulda öğretmenim servis kapımın önünden alıyor kapımın önüne bırakıyor ve benim o çizmeleri başka bir gün veya dağda bağda çayırda giymem imkansız aslında flodan bu ilk şikayetim değil en sonunda yeter dedim çirkeflikse çirkeflik ayakkabıyı geri gönderdim incelemeye bugün tam 21. gün ve ben aramasam kimsenin arayacağıda yok aradım ve bana üründen kaynaklanan bir sorun olmadığını kullanıcı hatası olduğunu söylediler böyle saçma sapan bir şey olurmu yaa keşke o parayı çöpe atsaydım çöp toplayan kardelerimiz bulsaydı da nasiplenseydi yazıklar olsun floya bu işin peşinide bırakmayı hiiç düşünmüyorum ...Tuğçe B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder