18 Ocak 2013 Cuma

TTnet fatura hatası

Ayda 59 TL ücretle, sınırsız internet için Ttnet'le 2 yıl taahhütlü sözleşme yaptım. 24 adet 59 TL faturayı ödedikten sonra geçen ay 63 TL fatura geldi. Ttnet Müşteri hizmetleri bunu şöyle açıkladı; taahhüdünüz bittiği için. Bende bunun üzerine aboneliğimi iptal ettirdim. Birkaç gün önce Ttnet 183 TL bir fatura gönderdi. Sebebi ise 2 yıllık taahhüdümün bitmesine 3 gün kala aboneliğimi iptal ettirdiğim için cezaymış. Şaka gibi değil mi? İnsan inanmak istemiyor, 2 yıllık taahhüdümü 3 gün önce bozduğum için ceza. Üstelik 59 TL olan taahhütlü fatura bedeli yerine, taahhüdümün bittiği gerekçesiyle 63 TL fatura kesmişken. Bu durumda ben cezalandırıyorum. Bu konuda mantıklı ve insaf sınırları içinde bir açıklama bekliyorum.

Şenay Ş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder