4 Ocak 2013 Cuma

Kamil Koç Şikayet

Amaç Bilet Satmak Değilse...
28.12.2012'de Kamil Koç aşti'den 00:30 otobüsüne 18:00'e kadar opsiyonlu olarak rez. yaptırdım.16:30da cebeci şubesini arayıp rez.yaptırdığımı,mutlaka gelip alacağımı söyledim karşıdaki şahıs saat 18'de tekrar aramamı söyledi metroda olacağım için arayamayacağımı söyledim sizi nasıl aklımda tutayım dedi.18:05de metrodan çıkar çıkmaz aradım beni tel.de bekletti ve yerlerin bloke edildiğini satıldığını 2 dak.önce arasaydım böyle olmayacağını söyledi.şubeye gittim bayan yanı var dedi sorumluluğu kabul ediyorum dedim beni yine bekletti ve onlarında satıldığını söyledi.saat 23'de iki blokeli yer olduğunu 21:30da onlar alınmamışsa benim alabileceğimi söyledi aynı zamanda 02:00 otobüsüne de rez. yaptırıp şubeden ayrıldım.21:30da aradığımda blokenin belli olmadığını saat 22'de belli olacağını söyledi biletleri almaya geliyoruz dedik tel.kapattık saat 22'de kapattıklarını söylemişti saat 21:50de oradaydık ama şube kapatmıştı.Ben bu kadar karşı tarafı uğraştırıp bilet satmamaya çalışan başka bir yer görmedim.İş işten geçtikten sonra bana merkezden rez. yaptırsaydınız opsiyonu uzatırdılar demesi de cabası.Sizi nasıl hatırlayım diyip 1,5saat sonra aramamı istedikten sonra şubeye gittiğimde de evet sizi hatırlıyorum diyerek konuştuğumuz her kelimeyi tekrar etmesine ne denir bilemiyorum.ayıptır yazıktır.


Melek A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder