18 Ocak 2013 Cuma

teslim olmayan ürünler

marcamarca.com.tr (HAVANA DOĞAL ÜRÜNLER TEKSTİL KOZMETİK ELEKTONİK MED. İLETİŞİM PAZ. SAN ve TİC. LTD. ŞTİ)

ilgili firmayla internetten 11/01/2012 tarihinde 2 farklı firmanın ürünlerini sipariş ettim defalarca görüşmelireme rağmen ürünler henüz tarafıma ulaşmamıştır. en son 18/1/2012 tarihinde görüşmeme istinaden ürünlerin stokta kalmadığı söylenmiştir. bundan sonra ne olacağı konusunda her hangi bir yol yok bilgi yok yetkili arıyorum bulamıyorum beni arayacaklarını söylüyorlar kimse aramıyor. bu firmanın ticari olarak sanal ortamda rant yaratım insanların paralarını toplayım 20- 30 gün işletip parayla para kazanmaktan başka bir amaçları olmadığını düşünüyorum bu firmanın reklamlarını ve sanal postlarınını veren kurum ve kuruşları buradan kınıyorum.



sonuç ürün yok para iadesi 15-20 gün ürün bekleme süresi 15-20 gün

Ferda G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder