4 Ocak 2013 Cuma

Akbank Şikayet

Akbank'tan ''Akbank size 10000 tl ihtiyaç kredisi teklif etmektedir. Vade 48 ay aylık ödeme 282 tl dir. En yakın şubeye kimlik, gelir ve ikametgah bilgilerinizle müracaat ediniz '' tarzında bir mesaj aldım. Bunun üzerine ben de Akbank Konya Zafer Meydanı Şubesine müracaat ettim.

Müracaatım sırasında Bireysel Müşteri Yardımcısı N... Ta...'e sicilimin bozuk olduğunu, eğer kredi onaylanmayacaksa bu krediye başvurmak istemediğimi çünkü, onaylanmayan her kredinin sicilimi daha da bozacağını bildiğimi defalarca ve ısrarla söylememe rağmen ''ön tanımlı kredi olduğunu ve onaylanacağını söyleyerek müracaatımı aldı. Sonuç ortada kredi onaylanmadı. BU NASIL ÖN ONAYLI KREDİ?

Şikayetimi telefonla bir yetkiliye ilettim 1-2 gün içerisinde döneriz dendi toplamda 3 işgünü oldu arayan soran yok.


Güneş Hamdi B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder