9 Ocak 2013 Çarşamba

limango.com.tr Güvenlik Zafiyeti!!!!Kredi Kartı

kredi kartımdan kesilen tutarları incelediğimde limango dan yapılmış tarafıma ait olmayan, 60,87.-TL tutarında 3 taksit bir işlem tespit ettim. Etik olması açısından ilk önce limango'ya mail gönderdim. 4 ayrı işlemle ilgili ayrıntıları sordum ancak, 3 işlemle ilgili yanıt geldi. Söz konusu 60,87.-TL işlemin bilgisini veremediler. Müşteri hizmetlerini 07.01.2013 tarihinde aradım. Gene etik olması için telefonda da yardım istedim. Kredi kartı bilgileri kullanılıyor ise, başka müşterileriniz mağdur olmasın araştırın dedim. Yetkilinize aktarın konu ciddi dedim Aktaramıyoruz, Savcılığı başvurabilirsiniz dedi Konuştuğum Rabia Hanım.Daha önceki ekstrelerimi Bankamdan talep edeceğim.Daha dikkatle inceleyeceğim.Lütfen limango'dan alış-veriş yapanlar dikkat etsinler...!!!

Seda M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder