11 Ocak 2013 Cuma

en hızlı benim yarışması-media prodüksiyon

En hızlı benim yarışması-media prodüksiyon...Bana tv de yenı başlayacak bır yarısma var, bilgi yarışması buna katılmak istermisiniz, sizi diğer başvurdugunuz yarısmalardan bulduk dediler ve katılmak ıstersem evrakları kargoyla gonderıcez dedıler. Hangı kanalda yayınlanacak deyıncede kanal henuz bellı degıl cevabını aldım. Ben 20 tl kargo ucretı odedım ve karsıma cıkan evrak ınternet uzerınden yarısma evragı. Ses kayıtları da telımde mevcut, insanları resmen kandırıyorlar...Benim gibi bir sürü insana bu şekilde kargo gönderilmiş. Bana gerek maıl gerek telefonla acil dönüş yapmazlarsa,ben gerekli işlemleri başlatıp mahkemeye vereceğim. benim gibi madur olanlarda varsa birleşelim hakkımız beraber arayalım. Çünkü bir kişiden 20 tl, günde milyonlarca insana dagıtıyoruz dedı kargocu, dünyanın parası yapar. Bu işin sonunu bırakmayacagım....

Senem G.

25 yorum:

  1. aynı mesaj bugün bana da geldi.

    YanıtlaSil
  2. bende aynı durumdayım ne bu ya internet üzerinden yarışma mı olur kimin internet bağlantısı ne kadar hızlı olabilir ki en güzel yarışma VAR MISIN YOK MUSUN ve ben bilmem eşim bilir yarışmasıdır neden mi çünkü işin içinde yalan ve düzenbazlık yok
    HAKKARİ'DEN BÜLENT KUŞAR 05445575259

    YanıtlaSil
  3. senem hanım bende yanınızdayım ve bu işin peşini asla bırakma ve gerçekten o paraya ihtiyacım yok ve malum bir sürü fakir insan var bunlarıda bu hale getirmişlerdir bana ulaşabilirsiniz senem hanım 05445575259

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.
      Biraz once bana da kargo geldi ve ödemeyi red ettim. Numaralarını aldım avukatımı aratacağım

      Sil
  4. bana da 2 ay önce telefon edildi, kargoyu aldım şimdi internetten nedir ne değildir ona bakıyordum. e peki yarışma 15nisan da başlıyor yazıyor sitede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın karşısına fırsat bir defa geçer, ya gerçekse mantığıyla inanarak güvendik.aynı şekilde benide bir ay önce kadar aradılar, aradıkları telefondan dönüş yapamayınca şüphem artmıştı ama evrakta bugün ulaştı bugün gerçekten inandım derken mağdur olduğumu düşünmeye başladım . 18 lira fiyat bir kağı parçasına verdim yüksek geldi bana ücret. bu işin sonu nereye gidecek meraktayım

      Sil
    2. Hangi site??

      Sil
    3. Hangi site??

      Sil
  5. Aynı şikayetten bende müzdaribim.Ünlü bir prodüksiyon ismini vererk dolandırdılar.Kargoyu ben almadım ailem almış bana sormadan bana kalsa ben almazdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı seyleri söylediler tv de yeni yarişma başlayacak dedıler bende bugun aldım evrakları.

      Sil
  6. Benden de 18 tl aldılar. İçini okuyunca alakasız bir şey çıktı.

    YanıtlaSil
  7. Açıkcası benide aradılar evrakları göndermelerini istedim ve şimdiye kadar herhangi bir problemle karşı karşıya kalmadım. İnternetten araştırdığım zaman karşılaştım burası ile yorum yazayım dedim. Dolandırıcılık olduğunu düşünmüyorum açıkcası çünkü evraklarım elime ulaştı ve açıp baktığım zaman kontrol ettiğim zaman öyle dolandırıcılık gibi bişey değil. Yarışma tarihini bekliyorum heyecanla (:

    YanıtlaSil
  8. Güray Öztürk2 Nisan 2013 11:38

    En hızlı benim yarışması için bende arandım. Verilen bilgiler sonucunda yarışmaya katılımımı onayladım. Sonrasında eve evraklarım gönderildi 18 tl karşılığında. Daha sonrasında aklıma takılan sorular olduğunda karşı tarafla iletişime her geçtiğinde samimiyetle sorularımı cevapladılar. Yada ben çok iyi niyetliyim bilmiyorum ama işin içinde dolandırıcılık olduğunu sanmıyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  9. Güray Öztürk hangi numaradan ulaşabiliyorsun?Verirsen eğer biz de iletişim haline geçebiliriz firmayla.

    YanıtlaSil
  10. banada geldi aynı evrak süpheliyim ya net üzernden yarsmamı olur bnce kesn hikaye

    YanıtlaSil
  11. İzin günümde çalıştığım kuruma kargo gelmiş ve onlarda 18 TL ücret ödeyerek teslim almışlar.. Firmayı aradığımda da web sitesinden irtibata geçebilirsiniz diye bant kaydı çıkıyor.. Kargo firmasına gittim önceki gün teslim alındı ve para iadesi yapılmıyor diyorlar..

    YanıtlaSil
  12. Dolandırıcılık olmasa bıle ıkı kagıt parcasına 18 tl verılemez bu sacmalık ınsanları dolandırmıyorsan maıl at katılım numarasını. İlk aradıklarında maıl ıle benı bılgılendırın dedım ve bana maıl kullanamıyoruz 45 yas ustu bazı ınsanlar ınternette pek bılgılı degıl efendım dedıler ve sonuÇ yarıŞma ınternet uzerınden pekı buna ne demelı o 45 yas ustu bosuna 18 tl verıp yarısamayacak mı yanı sımdı BU NE PERHIZ BU NE LAHANA !!!

    YanıtlaSil
  13. aynen bende dava açıcam..531 622 5985

    YanıtlaSil
  14. ya Allah aşkına kuzu gibi kanıyorsunuz. burda 10 kişiden 2 kişi aksini idda ediyorsa o da bu işin içinde demektir. ayrıca 20 tl kargo ödeyip sonra da yok efendim 20.000 TL ve iphone 4s e verilen soruları cevaplayacaksınız. kendi kişilerini ilk 12. sıraya alırlar siz de verdiğiniz 20 tl yle kalırsınız. aynı mesaj bana da geldi ve kargomu göndermişler ki ben almayacağım. ayrıca bu kargoyu getirenler de bu işin içindedir. madem bir yarışma yapıyorlar ve yarışmanın sonunda 20.000 tl ve iphone 4s var bunu vermeyi göze almışlar o zaman kargo ücretlerini de kendileri karşılasınlar öyle saçma şey mi olur siz de kanıyorsunuz. ben burdan o yarışmaya girerim diyenlere ve kuzu kuzu 20 tl yi verenlere ve memnun olanlara sesleniyorum; bence siz kendinizi kandırmaya devam edin 3 ün birinden başka bir şey göremeyeceksiniz ki eğer o işin içinde siz de yoksanız. bu arada ilk aradıkları numarayı ben polise ihbar ettim kabul etmezseniz kargoyu ,sorun olmaz demişti ve kaç tane numaraları var bunlar bir tanesiydi. bana 2 ay sonra daha yeni yolluyorlar sağolsunlar benim yerime girip kazansınlar .

    YanıtlaSil
  15. dolandırıldıkmı yani

    YanıtlaSil
  16. ocak ayında dıksıyonu düzgün olmayan bir bayan aramıstı bana yarısmaya katılma hakkı kazandıgımı soylemıstı . Bu gün ise kargo şirketınden geldıler yurt içi kargo 18 lira kargo ucretı ıstedıler bende kargoyu almadım cunku ocak ayında beni aradıkları aksam ınterneten nurayı arastırdım dolandırıcılık oldugunu gordum ayrıca med yapım sayfasında da bunla ılgılı acıklama yapılmıstı allah bunların belasını versın mılletı kandırıyorlar .... magdur kalanlara gecmış olsun

    YanıtlaSil
  17. evet aynı kargoyu bende aldım duzenbaz dolandırıcı bunlar

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar internet üzerinden araştırdığıma göre bu sitede verilen adres Perpa Ticaret Merkezi olarak geçiyo.İstanbul/Şişli'de 3000'e yakın işyeri olan bi merkez burası.Bu yerde bulunması imkansıza yakın ve belli bir işyeri numarasıda belirtilmemiş adreste.

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar hepinizin Yazılarını Okudum. Bence Yarışmaya Katılalım Sonra Hakkımızı Ararız. Televizyonda Yayınlanır Reklamları ona göre bakarız.Hep birlikte Hareket ederiz.

    YanıtlaSil
  20. Bende bunları ildeki Savcılığa vericem hem bunları hemde kargo şirketini zarfı alan dokunmadan içini açmadan savcılığa götürüp parmak izi tespitinde bulunsun arkadaşlar

    YanıtlaSil