13 Haziran 2012 Çarşamba

Vodafone Fatura Yanlışlığı

vodafoneVodafone cep kamu mini paketi kullanmaktayım, tüm vodafone kamulularla bedava mesajlaşma ve konuşma paketi bulunmaktayken, kamulu bir numara ile görüşmeme rağmen 22 TL gelmesi gereken fatura 192,00 TL gelmiştir, tam 17 gündür şikayet kaydı bırakıyorum sorunum çözülmedi, en son faturamı 89,00 TL ye indirdiler ve güya düzeltilen faturanın son halinin bu olduğunu söylediler fakat düzelttik dedikleri faturada halen 65 TL vergi bulunuyor hattım kapanmak üzere çünkü faturayı ödeyemiyorum. VODAFONE gibi kurumsal bir firma kendilerinden kaynaklanan bu sorunu çözemiyorsa, mağdur edilmiş bir vodafone üyesi olarak VODAFONE firmasını KINIYORUM.. Mağduriyetimin bir an önce giderilmesini talep ediyorum.

Teşekkürler,

Bayram ER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder