13 Haziran 2012 Çarşamba

Teknosadan internetten satın al mağazadan teslim al fiyaskosu

teknosa2012 mayıs ayının başında teknosanın şu meşhur saat 10:00 da büyük indirim için Ankara antares deki mağazasına gittim.niyetin fiyatı düşen 3d sony tv.almaktı.ama kalabalığı görünce işe geç kalmamak için geri döndüm.işe dönünce cep telefonumdan internetten al mağazadan teslim al
Sisteminden gözlüklü kampanyasından tv.aldım.Niyetim sağlam olsun mağazadan kontrol edilip teslim almaktı, kargo şirketi ile uğraşmak istemedim.(daha önce kargo şirketinde  çalıştığımdan ürünlerin nasıl taşındığını iyi bilirim) 1 hafta sonra kargo şirketinden c.tesi günü mail geldi, ürün
Mağazaya teslim edildi diye.Bende akşam iş çıkışı mağazaya gittim tv.almak için. Bir satış danışmanına
Konuyu anlattım, bana adımı bile sormadan teknoasisttin yanına hemen gidip geldi ve henüz gelmediğini söyledi ve gelirse biz sizi arar bilgisini veririz dedi. Neyse ben herhalde sistem gereği bir prosedür olduğunu düşünüp geri.döndüm. Pazartesi günü haber bekledim ama arayan olmadı.
Salı günü teknoasist çağrı mekezini arayıp durumu anlattım bana  sistemden bakıp tv.nin mağaza c.tesi teslim edildiğini söyleyip istediğim an gidip alabileceğimi mağazanın aramasına gerek olmadığını söyledi.Bende gene iş çıkışı akşam mağazaya gidip durumu gene anlattım yine adım bile sorulmadan
Tv.nin gelmediği söylediler.kargonun mağazaya  teslim ettiği söylememe rağmen inatla adımı ve ne aldığımı bile sormadan yine  gelmediğini ve gelince biz sizi ararız dediler.Duruma sinirlenip yine teknoasist çağrı merkezini aradım. Çıkan bayan saat 18:00 den sonra yetkililere ulaşamayacağını
Yarın konuyu araştıracaklarını söyledi ve ben dahada çok sinirlendim. Telefonu kapatıp cep telefonun intertetine girip kargo şirketinin sitesinden mağazadan teslim alanın ad ve soyad bilgilerini alıp mağazaya geri girip teslim alanın adı ve soyadını ve teslim saat ve gününü yetkiliye söyledim.
Yetkili bir anda tavrını değiştirip nihayet bana adımı ve aldığım ürünü sorup depoya gitti ve 30 saniye
Olmadan aldığım tv. İle geldi. Ama özür dileme yok ve sistemde hata olduğundan bahsetti.
Neyse bende uzatmadan tv. Açıp kontrol edebilirmiyiz diye sordum biz açamayız yetkili servis açabilir
Dediler. Gözlükleri sordum bilgileri olmadığını söylediler. Zaten hiçbir konuda bana yardımcı olamamak için ellerinden geleni yaptılar sağolsunlar.bende daha fazla sinirlenmeden herhalde tv.kutusundan çıkar diye tv.alıp geldim.ertesi gün servisi çağırıp tv.kurdular ama gözlükler
Çıkmadı. Konuyu tekno asist merkezine aynı bu şeklde özetle mesaj attım 5 defa. Beni aradıklarında her seferde konuyu araştırdıklarını söylediler. Sony tv.ye gözlüksüz 1799 + 2 gözlük ile 1999 fiyatından
Aldım yani gözlüklere 200 tl.para bayıldım ama gözlükler ortada yok. 1 aydır uğraşıyorum ama bir sonuca ulaşamadım. Kimse benim durumuma düşmesin diye konuyu sizlerle paylaşma istedim.

 

Emin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder