27 Haziran 2012 Çarşamba

havaş'ta zarar gören valizim için havaş görevlilerinin ilgisizliği

23.06.2012 tarihinde st:11:40'da İzmir'den Gaziantep'e geldim valizimi aldığımda yarısının yan çerçeve kısmından kırılarak içeri çöktüğünü gördüm.Havaş yetkilisi bir bayana durumu anlattım.Fakat bana önerdiği şey işi yokuşa sürmekten başka birşey değildi.Rapor tutulacağını, sonra benim valizi aldığım firmadan valizin kullanılamaz olduğu raporu ve tamiri yapılırsa onun belgesini alarak kendilerine tekrar başvurmamı söyledi.Tabii bu kadar teferruatlı bir işlem ile zararımın tazmin edileceğine inanmadığım için rapor tutturmadan ayrıldım.Bu tamamen zarar gören kişiyi yormaktan ve yıldırmaktan başka birşey değil.Zararın açıkca belli olduğu bir olayda zarar gören kişinin bu kadar yorulmaya ve yıldırılmaya çalışılacak bir prosedür içine sokulması Havaş gibi bir kuruma yakışmamaktadır.

 

Ercüment Umdu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder