15 Haziran 2012 Cuma

Morhipo Duyarsızlığı

Morhipo'dan, ürün bilgisinde bir takımın 6 adet oluğu yazılan çerezliklerden 2 takım aldım. Ancak ürünü sadece 2 adet gönderdiler. Ürün elime geçer geçmez müşteri hizmetlerini aradım: "Haklısınız. Depodan kaynaklanan bir sorun. Ancak bugün cumartesi olduğu için Pazartesi arkadaşlarımız size dönüş yapacaklardır." dendi. Bugün akşama kadar dönüş yapmalarını bekledim; dönüş yapmadılar. Ben aradım. Cevapları işin ilginç olan tarafı: "Hanımefendi ürünün açıklamasını yanlış yazmışız. Ürün tekli satılıyormuş. Ürünü iade yapın paranızı ödeyelim. Yapacak başka bir şey yok." Yani paranız kadar konuşun. Morhipo dan yaşadığım ilk sorun değil bu. Anlaşılan son da olmayacak bu iş ahlakıyla. İade işlemleri için kargoyla uğraşacağım benim suçum olmamasına rağmen. İnternetten alışverişin cazipliği falan kalmadı. Bir özür bile dilemediler. Bir de o markayı %70 indirimde gösteriyorlardı: yaptıkları dolandırıcılık. Tekli satıyormuşuz meğer numarası Boyner gibi bir markaya yakışmıyor. Yazık.. Mesele ürünü oraya koymak değil siparişi DOĞRU ve EKSİKSİZ gönderemiyorsan kim olursan ol bu işi yapamıyorsun. Morhipo alışverişi yaptığınıza pişman ediyor. Aldanmayın.

 

 

Nur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder