13 Haziran 2012 Çarşamba

avea'dan şikayetçiyim

aveayaklaşık 2 ay kadar önce avea- süper fikir hattı aldım. aylık 9 lira gibi fatura geleceği söylenmişti. doğru dürüst konuşmadan 18 liralık ilk faturayı aldım. tarife değişikliği yapmak istedim. telefonla müşteri hizmetlerini aradım ve faturasız hatta geçtim. belki 40 lira civarında geçiş ücreti geleceği söylenmişken 90 lira fatura geldi. yeni bir hat almak 30 lira iken sadece tarife değişikliği için(çünkü belki konuşmadım bile) üç yeni hat parası ödeyeceğim. şikayetimi müşteri hizmetlerine ilettim, netice alamadım. yeni bir hat almak bile 30 lira iken, hat değişikliği nasıl bu kadar pahalı olabilir. evimde 5 tane avea hat vardı, ama en kısa sürede hepsini değiştireceğim. ben bu parayı öderim. ne olur düşündüğümün 50-60 lira üzerinde bir drfaya mahsus olmak üzere masrafım olur, ama avea kaybeder. etkileyebildiğim kişilere kesinlikle avea'yı tavsiye etmiyorum. böyle bir anlayışla işletmecilik yapılmaz.

 

Şevket Koçer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder