13 Haziran 2012 Çarşamba

Bimeks 5 ürün siparişinden 2 si geldi,hepsinin parası alındı

Konuya yaklaşımınız da,cevaplamanızı da rezalet,bu kadar zor mu deponuza bakarak dönmek,5 parça siparişin 2 PARÇASI geliyor müşteriye,deponuz sayımda ürün fazlası vermiyormu,yada kargo ya 5'i de teslim edildi ise ve bana 2 PARÇASI geldi ise,kargo şirketi teslim edilmedi diye geri göndermiyor mu?ben istemiyorum artık kalan ürünleri size hibe ediyorum,bu kadar zaman sabır ettim hata olmuştur,düzeltirler dedim,artık güvenim de kalmadı yazık size,aldığınız parayı gerçekten haketmiyorsunuz,dediğim gibi artık anlamı yok paramı yakıyorum,benim için önemli bir meblağ değil,ama sırf bu yazışmaları ve yorumlarımı tüm tüketici köşelerine ve sosyal medyada isim vererek şikayet yazacağım,bence hepsi burada com dan teknosa dan ders alın ve bu işi yapmayın...
Aytunç Yurtdagülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder