14 Haziran 2012 Perşembe

turkcell vınn

turkcell*** vınn aldım.faturalarını ilk aylarda hat bana satılmadan önceki kişi otomatik ödemeden ödemiş.sizin hatanız yüzünden üç aylık toplu fatura ödemek zorunda kaldım.gittim hattın tüm borçlarını ödeyip hiç borcu olmadığına dair müşteri temsilcisinden bilgi aldıktan sonra hattı kontörlü hatta çevirdim.faturalarını yatırdıktan bir hafta on gün sonra antalya manavgat turkcell bayiine gittim borç kontrolü yaptırdım.hiç borcunuz yok başka faturanız gelmeyecek dediler.içim rahat bir şekilde gittim.şimdi de faturalarınızı geç ödemişsiniz diye borcu kapattıktan kaç ay sonra avukatlık olmadan 21 tl ödeyin diyorsunuz.sizin kadar üçkağıtçı bir firma görmedim.kapanmış borçlardan bile faiz alacağım diye uğraşıyorsunuz.turkcell olarak personelinizi eğitmeden iş yaptırıyorsunuz sonra hatasını bize ödetiyorsunuz.ben 21 tl lik çıkarmış olduğunuz borcu ödemek istemiyorum.arayıp sorduğumda önceki ve sonraki borcunuzun faizi diyor.madem önceden de borç faizi var sonraki fatura zamanlarında neden çıkmadı da kaç ay sonra çıkıyor.gerekirse her gün şikayet yazacağım.sizin yüzünüzden borç ödemek istemiyorum.bir vınn aldım olmadığım rezillik kalmadı.

 

Ömer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder