17 Haziran 2012 Pazar

antakya seral elektronik ürünümü bozarak iade etti

SERAL ELEKTRONİK Teslim Ettiğim  Ürün Arızalandırılarak Geldi!
Seral Elektronik Canon fotoğraf makinamı bozarak geri verdi.Fotoğraf makinemi düşürdüm.Objektiften ses geliyor çekim yapıyor,bazen takılıyordu. Seral elektroliğe götürdüm cihaza bakıp cihazın arızasını objektiften ses geliyor, bazen açılmıyor olarak yazdılar.Bir hafta aramadılar.Ben arayıp sorduğumda arızayı tespit etmek için uğraştıklarını söylediler.Bir kaç gün sonra beni arayıp nasıl bozduğumu sordular.Bende düşürdüğümü söyledim. Tekrar beni arayıp anakartının bozuk olduğunu söylediler.

Anakartı onaracağız, 200TL masrafının olduğunu,bende 200TL'nin çok fazla olduğunu ve yaptırmak istemediğimi söylediğimde makinayı 200TL'ye bize satın dediler. O haliyle geri almak istediğimi söyleyince 3 gün düşün dediler. Durumdan şüphelenerek hemen almaya gittim makine çalışıyordu.Tamir ettiklerini 200TL istediklerini bende onarılmasını istemediğim halde neden onardıklarını sordum.Bana ben onay verirsem onaracaklarını söylemişlerdi.

Kendilerine itimadımın kalmadığını,beni birkaç hafta beklettiklerini,anakart arızası var dedikleri halde mak.çalışır durumda gördüğümü söyleyerek , onarım ücreti 100TL ödeyebileceğimi söyledim.Kabul etmediler yaptıklarını söküp eski parçaları takmalarının 3-4 saat zaman alacağını akşama teslim edeceklerini söylediler.Akşam aldığımda makine hiç çalışmıyor, açılmıyordu. Sorduğumda ne bekliyordunuz eski parçaları takınca çalışmaması normaldir dediler, tartışmamak için uzatmadım.Arızalı olmayan anakartı arızalandırdıklarını düşünüyorum. Makine çalışmıyor.

 

 

Davut Polat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder