2 Haziran 2012 Cumartesi

dsmart fazla fatura

dsmartdsmart abonesi oldum 24 ay taahhüt yaptılar faturalarımı düzenli ödüyordum 2 ay gecikmem oldu kapadılar 80.40 tl ödenmemiş toplam faturalarınız var ödersenin yayınız açılacak dediler 15 20 sefer müşteri hizmetlerini 15 20 sefer en az bayisini aradım olan faturalarımı ödedim yayın açılmadı daha sonra yetkili servisten elemanlar geldi yeni sözleşme yapacağız dediler kabul etmedim her hangi borcum olmamasına rağmen buraya dikkat edin 150.tlmakina üçreti arkasından bir fatura daha taahhüt bozma bedeli 72.78 tl yaptıkları zararları bu insanlardanmı çıkaracaklar anlayamadım ama maduriyetim giserilmezse bu paranın 100 mislini öderim yine hakkımı savunurum kanunda ne gerekiyorsa yaparım üyelik numaramda budur eğer dsmart düzgün bir firmaysa hatasını hataysa telafi etsin bende kabul edeyim 13872899

 

 

emre kuru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder