13 Haziran 2012 Çarşamba

BTK Şikayet

Sayın Yetkili

 

Bu güne kadar yapmış olduğum şikayetler hakkında BTK yetkilileri kesinlikle geri dönüş yapmayarak müşteriyi mağdur eden şirketlerin ve dolayısı ile haksız olanların yanında yer aldığını açıkça ortaya koymuştur..Oysa btk nın oluşum amacı  vatandaşın mağdur olmaması üzerine olup mağdur edilmesi demek hiç değildir..Örneğin şikayetimde yer alan ve 14 ay önce yalan beyanlarla  tarafıma imzalatılan taahhütnamede ki cihaz ücretinin aynısını  bu gün caydım diye Türkcell alma istiyor..Bu hem ahlaka hem de kanuna aykırı bir durum..Hiç bir şekilde  bir ürünün 14 ay önceki fiyatı ile bu günkü fiyatı bir olamaz..BTK bu adaletsizliği ve müşteri soymak isteyen Türkcel gibi kurumlara dur demek için kuruldu..Ama ne yazık ki  hukukun üstünlüğü yerine kişilerin üstünlüğünün hüküm sürdüğü bir hukuk!!!  Devletinde yaşıyor olmamız nedeni ile btk da  müşterinin haklılığı değil şirketlerin haksız olsada haklılığını benimsemesi ve müşterinin haklılığını korumaması için bu gibi konulara tamamen duyarsız kalması tamamen hukuk dışı ve anlaşılması güç bir durumdur..Bu nedenle bu anlaşı şiddetle kınıyor ve protesto ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder