27 Haziran 2012 Çarşamba

spor ayakkabınız ayağımı yara etti ve kanattı

adidasMerhabalar,  2 ay önce ankara-ankamall-boyner mağazasından bayan spor ayakkabısı aldım. ilk giydiğimde beni çok rahatsız etti, ve ayağımda yara oluşturdu. bende yeni olduğu için belki olabileceğini düşündüm. 2. kez giydiğimde ayağımı kanattı. bekledim, ayağım iyileşsin tekrar deneyim diye, yine aynı sonuçla karşılaştım. geçen hafta  fişimle birlikte boyner mağazasına gittim, dün boynerden telefon ettiler, adidas firması için ayağım yara olması, ayakkabının bir kusuru olmadığını öğrendim. ben her zaman spor ayakkabısı kullanan birisiyim. ayakkabının özelliklede sağ tarafında üretim hatası var. spor ayakkabısı nasıl yara yapar ? ben iadesini talep ettim fakat adidas firmasının nasıl bir müşteri politikası var ki, ayakkbıyı inceldemeden kabul etmemişler bile. şikayetiyim adidas firmasından....

 

zeynep diker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder