14 Haziran 2012 Perşembe

KEMATL TANCA Ayakkabılarda Ürün değişimi ve Ürün iade safhası

Geçenlerde, herkesin bildiği ayakkabı firması Kemal tancanın ümraniye şubesinden
deneyerek bir çift ayakkabı aldım. satış sorumlusu da ayağınızda kalsın isterseniz diye ısrar etti başta anlamadım neden ısrar ettiğini ama giymedim ve ürünü kutusunda alıp ayrıldım akşam eve geldiğimde ayakkabıları yakından inceleyince tabanlarının farklı oldugunu ve hatta eş olmadıklarını anladım bunun uzerine mağzadan değişim istedeim daha önceleri aynı işlemi bir gün içinde hallederken süreyi üç güne cıkarmıslar ayakkabınız geldi diye mesaj  geldi ve almaya gittiğimde aynı sorunun gelen ayakkabılarda da olduğunu fark ettim sonra iade isteyince mağaza müdürü olduğunu söyleyen şahıs ısrarla elimizde görünüyor depoyu kontrol edelim tekrar dedi o esnada 5 dakka bekledim ve o arada düşündüm sinirlendim ve iade faturası istedim işlemimi yaptılar yanlız benım banka kartımdan bir işgünü bile sürmeden hesaplarına geçen paramı on beş gün içinde hesabıma geçeceklerini söylediler şimdi soruyorum bu nasıl bir adallettir bir hafata sonra kemal tanca merkezi arıyorum yetkili kadına durumu anlatıyorum mağduriyetimin giderilmesi için bana pişkin bir ses tonuyla bu hafta içinde hesabınza yatacaktır diyor kurumsallaşamıyorsunuz kendizi boşuna yıpratmayın muhterem kemal tanca ve çalışanları. İşin ilginç kısmı iade faturamı alıp mağazadan 100 metre uzaklaşmadan mağaza müdürü beni arayıp ayakkabınız geldi dedi. ister istemez ne yapyama çalıştı diye düşündüm çünkü ayakkabı için hiç bir yeri aramadı biraz düşününce aynı modelin farklı rengiyle tabanlarını değiştirme ihtimalinden başka birşey gelmedi aklıma  siz siz olun kendini kurnaz zanneden bu bi terbiye insanlara karşı sesiz kalmayın. bu haftayı da atlarsa geri ödemem yapaçağım ilk iş tüketici heyetine baş vurmak olacak.. mağdur olmamanız dileğiyle saygılar

 

 

Murat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder