13 Haziran 2012 Çarşamba

Çiçek Sepeti Şikayet

cicek08/06/2012 tarihinde saat 10,30 civarı verdim siparişe artı ücret ödeyerek kurye sistemiyle gün içinde iletilmesi talimatını verdim fakat saat 4e kadar yaptım görüşmelerde firma tarafından gün içinde iletileceği belirtilen ürünüm saat 18,30 da müşteri temsilcelerinin lütüf etmeleri sonucu bana dönüşleriyle ürünün bir sonraki gün teslim edileceği belirtildi bir sonraki gün ise hala iletilmedi ve lanet edip sonunda ürünü gidip 4 leventteki bir çiçekciden aldım yani şunu anladmki ortada kurye falan yok çiçekler başka firmalardan geliyo bundan sonra bu siteye hiçbir güvenim kalmadı kargo ücretimin geri ödemesini talep ederek sözde call centera şikayet formu doldurdum hala dönülecek aradan 2 gün geçti özel gününde hediyeninde içine ettiler egerki böle bi incelik düşünüyonuz bence kesinlikle bu adamlara güvenmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder