17 Haziran 2012 Pazar

Ulusoy Turizm servis hizmetleri

ulusoyİstanbul-samsun 16.06.2012 20.30 arabasında 59-60 no'lu koltukları internet üzerinden aldım. Servis olarak Çapa'yı işaretledim. Servis şoförü eşim ve kızıma ben bu bagajları almam deyip orada bırakıp gitmiş. Eşim bir taksi ile Alibeyköy'e gidiyor, orada da kendileri ile ilgilenilmiyor. Servis hizmeti veremeyecekseniz sıradan firmalardan ne farkınız kalır. Biletli yolcunun yolda bırakılması iş ahlakı ile bağdaşır mı? Eşimi ve kızımı yolda bırakıp giden servisin plakası 34 OM 8046. Şahıs adının Erdem Karadeniz olduğunu söylemiş. Kime şikayet edersen et diyerek çekmiş gitmiş. Bu adamlar iş başında alkol mü alıyorlar. Böyle saygısız bir elemana karşı nasıl bir yaptırım uygulanacak. Eşim ve kızım servis yerine taksi tutarak Alibeyköy’e gittiler. Müşteri hizmetlerinizi arıyorum tam bir saat müzik dinletiyorlar, kimse ile görüşemeden kapanıyor. İnternet üzerinden bilet alırken çalışan sistem şikayetler sözkonusu olunca nedense çalışmıyor. ULUSOY TURİZMİ KINIYORUM.

 

 

SALİH ÖZKÖK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder