15 Haziran 2012 Cuma

vatan bilgisayar

Merhaba ben Uğur Dalkıran Denizli Vatan Bilgisayardan HTC EVO 3D cihazini 06.05.2012 tarihinde cihazınızdan aldım.Fakat magazada calışan cihaz evde calışmadı.07.05.2012 tarihinde(ertesi gün) tekrardan gittim.Bana bataryasının arızalı oldugunu bataryayı değiştirmeyi teklif ettiler.Ben kabul etmeyerek cihaz değişimi istedim.Cihaz değişimi gercekleşti ve 07.06.2012 yeni cihazı aldım.Aradan 1 hafta geçmeden cihazda bir takım sorunlar meydana geldi.Bende tekrardan garantiye servise verdim.Oluşan sorunlar söyle:
1-)Telefon kendi başına açılıp kapanıyor.
2-)Kendi kendine numaraları cevirip arama yapıyor.
3-)Kamera kullanımında takılmalar oluyor oldugu sırada boş siyah bir ekran meydana geliyor ve tuşlar dokunmatik tuşlar çalışmıyor.
4-)Kendi başına farlı uygulamalara giriyor ve çıkıyor. NOT:BU SORUN TELEFONU YETKİLİ SERVİSE TESLİM EDERKEN YETKİLİ  SERVİS ELEMANIN ELİNDEDE GERÇEKLEŞTİ.
5-)Raslantısal olarak görüşme sırasında karşı tarafın sesi gelmiyor.
6-)Menülerde kullanım yaparken telefonun dokunmatikte kitlenme oluyor.
7-)2d ve 3d fotograf cekimi sırasında seçimi kendisi yapıyor ben 3d cekim yapmak istiyorken 2d cekiyor.
8-)Batarya en fazla 10 saat gidiyor.

Bu sorunlarınla 19.05.2012 tarihinde  yetkili  servise telefonumu verdim.Bana telefonum 03.06.2012 tarihinde geri getirildi.
Teknik sevisin verdiği cevap ise BİR SORUN GÖRÜLMEMİŞTİR.YAZILIM GÜNCELLENMİŞTİR.Cevabı geldi.
Fakat ben aynı sorunların bir kacı eksik olarak yine yaşıyorum.
EN ÖNEMLİ SORUNUM İSE BAN TELEFONU SATARKEN 3G GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME YAPABİLİRSİNİZ HİÇ BİR SIKINTI OLMAZ DİYEREK BİR BEYANDA BULUNDULAR.FAKAT TELEFONU NE KADAR İNCELESEMDE BÖYLE BİR ÖZELLİĞİN OLMADIĞINI FARK ETTİM.OPERATÖRÜMLE GÖRÜŞMEN SONUCU BANA İNTERNETTEN BAZI PROGRAMLARIN OLDUĞUNU BU PROGRAMLARI İNDİREREK VE GÖRÜŞME YAPACAGINIZ KARŞI TARAFINDA BU PROGRAMDAN OLMASI KOŞULUYLA GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞMEDE BULUNA BİLECEGİMİ SÖYLEDİ.
BANA TELEFONU ALDIKTAN İLK 2 HAFTA İÇİNDE MEMNUN KALMADIĞIM TAKTİRDE İADE HAKKIMIN OLDUGUNU BANA BİLDİRİLMEDİ.
TELEFONUN OLMAYAN ÖZELLİKLERİNİ VARMIŞ GİBİ SATARAK BİR NEVİ ALDATMACAYA MARUZ KALDIM.BUNUN EN KISA ZAMANDA DÜZELTİLİP PARAMIN İADESİNİ ARZ EDERİM.İYİ CALIŞMALAR.

 

Uğur Dalkıran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder