13 Haziran 2012 Çarşamba

turkcell kapanan hatta 3 yıl sonra fatura bildirimi

turkcellaynen bu şekilde turkcele ilettim:
2009 Temmuz ayında son dönem faturalarını ödeyerek kontorlü hatta çevirdiğim ve bir daha kullanmadığım 05336*** nolu telefon hattıma ait ödenmemiş 2 adet toplam 95,90 tl lik faturam olduğunu tam 3 yıl sonra ilk defa email yoluyla bilgilendirilerek, 3 yıl boyunca ne posta adresime ne de email adresime tek bir bilgi ve uyarı gelmeden tesadüfen "faiz indirimi" kampanyası vesilesiyle öğrenmiş bulunmaktayım.
Konuyla ilgili müşteri temsilcinizi arayıp teyit ettirdim. Ancak 3 yıl boyunca hiçbir bilgi uyarı vb gelmemiş olan bu hatta ait tüm faturalarımı ödeyip o şekilde kontorlü hatta çevirdiğimi çok iyi hatırlıyorum.
Madem böyle bir fatura varsa Turkcell'in 3 yıl sonra bilgilendirme yapmak aklına nasıl geldi, bu faiz indirimi kampanyası 10 yıl sonra çıksa bana bir email atma zahmetini 10 yıl sonra mı gösterecekti? bunca yıl aklının nerde olduğunu, madem email adresim kayıtlarında neden bir kere bile emaille bu faturalardan bilgilendirmediğini, 3 yıldır o adreste yaşayan ailem olmasına rağmen bu adrese tek bir uyarı postası (MT gönderildiğini söylediği halde) gönderilmediğini, hadi birkaç kez bu posta adrese ulaşmadı, kayboldu vs, 3 yıl boyunca en az 36 kere göndermiş olacağını tahmin ettiğim Turkcell'in 36 sında da kaybolmuş olma ihtimalinin neredeyse sıfır olduğunu ve bunlara rağmen bu kadar duyarsız davranarak bunca yıl sadık müşterisi olmama rağmen beni bu şekilde mağdur etmesini biri ama lütfen yetkili biri bana açıklasın lütfen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder