13 Haziran 2012 Çarşamba

araç kredisi

ingbank
İng bankasından Funda Aklar adına araç kredisi aldım. 2005 model Reno kango araçı 14500 satın aldım.
Bunun parasının 5000tl peşin verdim 9500tl ingbanktan kredi
kullandım. Aylık taksitlerim 350tl idi 14 ay düzenli ödedim sonraki ay geciktirdim diğer ay iki taksiti beraber götürdüm
ing bank bakanlıklar şübesi parayı almadı ve bana dosyanın istanbulda TUNA ACAR avukatlık burosuna gittiğine söylediler avukatı aradım
avukat bana 18000tl tek seferde ödemem gerektiğini arabayada arama çıkarttıklarını söyledi. Söylediği gibi araba yakalandı
Bizde avukatla anlaşma yoluna gittik 14000tl tekrar anlaştık 4800 tl ödedik bu borcu 6 ayda ödememiz gerekiyodu, ödeyemedik.
arabamızı haciz yoluyla satışa çıkardılar ve 6200tl sattılar. Bizden ödeme tahütü almışlar ve hakkımızda hapisli dava açtılar.
Şu ana kadar 15000tl para ödedik hala 15000tl civarında para istiyorlar. Bu nasıl adalet, bu tefecilerden bizi kurtaracak yokmu.
Kendi vatanımızda yaşayamaz olduk. Devlet nerede Allah rızası için bizi kurtarın.
Bu araç kredisi için benim eşim Ceyhun Aygöz kefil oldu, adres bilgilerimizi saklamaya çalışıyoruz evimizede haciz gelmesin diye
çocuğumuz oldu kayıt yaptıramadık.
Abdullah Aygöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder