13 Haziran 2012 Çarşamba

GARANTİ BANKASI

garantiGaranti Bankası GSBONUS kredi kartına 23.05.2012 tarihinde başvuru yaptım ve 28.05.2012 tarihinde kart başvurum onaylandı. Onaylandıktan bir hafta sonra kart gelmeyince müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri kart numaram belli olmadığı için şubeye yönlendirdi. Şubeye gittiğimde ise tekrardan müşteri hizmetlerini aramamı söylediler. Zaten her şey bundan sonra başladı. Sürekli müşteri hizmetleriyle şube arasında mekik dokur hale geldim. Kimsenin birbirinden haberi yok! Müşteri temsilcileriniz müşterilerini dinlemiyorlar bile! Derdimi anlattım müşteri temsilcinize (umursamaz bir tavırla) 1-5-2-2'yi tuşlayarak kartınızın onaylanıp onaylanmadığını öğrenebilirsiniz dedi(ben zaten 10 dakika boyunca kartımın onaylandığını limitimin de internette göründüğünü kendisine anlatmıştım.). O kadar umursamıyorlarki müşterileri ne anlattığınızı bile dinlemeden ezbere konuşuyorlar! Sonra tekrar dedim ki (ben hala alttan alıyorum sakin bir şekilde) ben biliyorum zaten kartımın onaylandığını ama gelmedi hala kartım basıldı mı basılmadı mı kartım onu öğrenmek istiyorum sizden dedim. Kendileri beni kart numaranız olmadığı için ben bişey yapamam şubeye gidin (gayet gıcık bir ses tonu!) dedi. Bunca şeye rağmen teşekkür ettim kendilerine karşılığında bir önemli değil biz teşekkür ederiz ya da başka bir arzunuz gibi bir tepki bile gelmedi (sessizlik!) ve telefonu kapattılar. Sonra baktım bu iş böyle olmayacak internet şubesinden bize mail atın hemen dönelim yazıyor, hemen yazdım maili yolladım anlattım olanları (tarih: 04.06.2012). Mailime hala dönen olmadı hala! :/ Sonra tekrar şubeye gittim (tarih: 08.06.2012). Dedim ki şubedekilere benim kartım onaylandı hala gelmedi(bu arada hergün internetten bakıyorum, telefonla arayıp telesekreterden durumu soruyorum.). Şubedeki bey (hani daha önce telefona yönlendiren) baktı ve evet kartınız 28.05.2012 tarihinde onaylanmış fakat hala basılmamış, basılması gerekirdi şimdiye kadar, merak etmeyin bir kaç güne basılır dedi. 11.06.2012'de baktım kart gelmiyor şubeye gittim ve oradaki müşteri temsilcisiyle görüştüm (bu arada öğlen aralarımı şubeye giderek değerlenditiyorum!). Anlattım olanları dedi ki ne yapabilirim bu duruma bilmiyorum en iyisi tekrar kart başvurusu yapalım dedi ve yeni bir başvuru tanımı yaptı benim adıma. Dedim ikisi gelirse ne yapıcam, o da ya çıksın gelsin de gerekirse iptal ederiz birini yeter ki gelsin dedi bana(tarih: 11.06.2012). İnternetten kontrol ettim ve bu tarihteki kart başvurum reddedilmiş, ama önceki başrumda hala (kart başvurunuz onaylandı, en kısa sürede ulaştılacaktır, bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz) yazıyor! Uzun lafın kısası Türkiye'nin en büyük bankası olarak deklare edilen geçen sene Ziraat Bankası gibi bir devin, bir devlet bankasının bile kar marjında bileğini bükmüş olan böyle büyük bir bankaya YAKIŞMADI ve kartımı HALA BEKLİYORUM 15 gündür!!!!!!

 

Çağlar Yıldırım

1 yorum:

  1. arkadaşlar sizinle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. garanti bankasından hesap açtırdım. bir iki gün sonra bir sigorta şirketinden aradım. hayat sigortası satıyorlar. ilgilenmediğimi soyledim kapattım. bir kaç ay sonra internetten hesabımı incelerken her ay düzenli olarak para çekildiğini farkettim. bankayı aradım bizimle ilgisi yok şu numarayı arayın diyip sigorta şirketinin numarasını verdiler. sigorta şirketinle gorustugumde de siz onay vermişsinizdir dediler. kesinlikle onay vermedim!! benim anlamadığım nokta şudur. hiç bir şekilde hesap numaramı vermedim ya da herhangi bir bilgi vermedim. nasıl oluyorda benden izinsiz benim hesabımdan para çekilebiliyor. kesinlikle garanti bankasına hiç güvenmiyorum. bu kadar üçkağıtçı bir banka görmedim.

    YanıtlaSil