17 Haziran 2012 Pazar

Vatan bilgisayar ve LG ses sistemi

5 haziran 2012 tarihinde bornova vatan bilgisayardan LG ses sistemi aldım.Servis 12 sinde kurdu.Ancak cihazdan ses çıkışı olmadı ve fabrika ayarlarında açılmadı.Servis elemanı "cihazın ses çıkışında problem bulunmaktadır, ayrıca da cihaz fabrika ayarlarında açılmamıştır" şeklinde tutanak tuttu.
Vatan bilgisayarın müşteri hizmetleriyle görüştüm.Bu şekilde değişim yapılamayacağını,bayiye giderek ek olarak "ürünün iadesi ya da değişimi uygundur" şeklinde yazı yazdırmam gerektiini söylediler.Cihazı kuran Bornova bayisine gittim.Orada cihazı tekrar 1-2 parçasıyla kurdular, çalıştı.Ancak cihazın fabrika ayarlarında açılmadığını ve bu nedenle değiştirilmesini istediğimi,elektronik bir cihaz olduğunu daha önce kullanılıp kullanılmadığı hakkında emin olamadığımı belirttim.Haklı olduğumu ancak çalıştığı için durumun kendileriyle çok alakalı olmadığını ana merkezin değişim yapmayabileceğini ve bu durumda kendilerine fatura edilebileceğini vatan bilgisayarla görüşmem gerektiğini belirttiler.LGye müşteri memnuniyetiyle ilgili olarak bir yazı yolladılar.Halen cevabı gelmedi.Vatanla tekrar görüştüm cihaz çalıştıysa yapacak bişey olmadığını belirttiler.

Bu durmda elimde fabrika ayarlarında açılmamış, geçmişinden emin olmadığım, bir kurulumda çalışıp, bir kurulumda çalışmayan, kurulum için gelen elemanın "ben sizin yerinizde olsam değiştiririm bu ürünü" dediği bir elektronik cihaz kalmış bulunmakta!Cihazın geri alınmasını ve para iademi istiyorum.Bir daha vatandan ve Lg den hiçbirşey almam!!

 

 

ece durmusoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder