27 Haziran 2012 Çarşamba

Çiçeksepeti.com İlgisizliği

cicekÇiçeksepeti.com'dan birkaç kez çiçek siparişi verdim. Ama hiçbiri sitedeki gerçek görüntüsüne uymayan hasarlı çiçeklerdi. Geri dönüş sağlayıp bunu bildirdiğimde kendilerinin telafi ürünü göndereceklerini söylediler. Telafi ürünü 3 gün sonra dalga geçercesine tamamen farklı bir ürünle sağlandı, çiçek rezalet durumda olduğundan alıcı çiçeği kabul etmedi.
Bu olaydan sonra Çiçeksepeti'ni ne zaman arasam göndereceğim bölgeye siparişlerin durdurulduğunu, dağıtım kanalında bir sorun olduğunu söylediler. İki hafta sonra tekrar denemem durumunda sipariş verebileceğimi söylediler.
Oysa gerçek farklıydı. Çiçeksepeti gönderdiği rezalet ve özensiz çiçekleri birilerine kakalamaya çalışırken karşılarında bilinçli tüketici gördüğünde işlerine gelmedikleri için yalnızca benim ismim geçtiğinde o adrese teslim etmeyeceklerini söylediler. Üstelik bunu bana söylemek yerine sürekli beni oyaladılar, geri dönüş yapacaklarını söylediler. Ama 1 hafta içerisinde asla dönüş yapılmadı. Ben defalarca aramak zorunda kaldım. Çiçeksepeti.com çalışanları ve müşteri temsilcilerinin bu rezaleti ve umursamazlığı artık pes dedirtti.
Çiçeği 11 yaşındaki çocuğa verip teslim etmesini söylemişler. Teslimatı yapan çocuk alıcıdan defalarca ısrarla para istedi, alıcıyı çok zor durumda bıraktı. Böyle bir rezillik olamaz. Türkiye'de böyle bir sitenin olması utanç verici.
Çiçeksepeti.com'dan asla alışveriş yapmamanızı öneriyorum. Bunu tüm çevremle paylaşacağım.

Bana verdikleri yalan ve yanlış bilgilerden dolayı birçok kez manen mağdur oldum, ve artık gerekli yerlere şikayet edeceğimi de bildiriyorum. Kurumsal siparişlerimizi de iptal ediyoruz.

 

 

Anıl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder