2 Haziran 2012 Cumartesi

Ücret iadesi yapılmaması!

turktelekomGeçtiğimiz ağustos ayından beri Türk Telekom Yaşadığım Yeni şehire telefon ve internet hizmetlerimi nakil YAPAMADI.Yapamadığı bu hizmetlerin bedelini bana fatura etti.Hiçbir şekilde bu hizmetleri kulanmamama rağmen 6 ay internet ve telefon olmak üzere yaklaşık olark 550 TL fatura ödedim.Bununla ilgli olarak defalarca yazılı müraacatta bulundum.Defalarca bizzat bölge müdürlüğüne gittim Şubat ayının başından beri bir türlü iadeyi yapmadılar.Neden yapılamıyor diye sorduğumda bzizat Telekom çalışanının verdiği cvp;"çok ilgisizler serdar bey ben maili gönderdim hala okumamışlar.şimdi tekrar gönderiyorum.İnşallah okurlar"Bu cümleyi bir telekom çalışanı kullanıoyrsa siz ne kadar gayri ciddi bir iş yapıldığını,kontrol ve iş bitirme mekanizmasının çalışmadığını görün.Benim Telekomdan dilim yandı.Mağdur oldum.siz olmayın.Üyelik almadan önce düşünün.Sonuçta bir sürü alternatif hizmet var.

 

 

serdar yurtsal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder