27 Haziran 2012 Çarşamba

endican'dan aldığım çanta

şişli halaskargazi caddesindeki endican çanta mağazasından 15.06.günü aldığım çantanın 3.kullanışımda 19.6 tarihinde sapının pimi çıktı.Yakınlarında idim,yerine takıp mağazaya gittim,sağını solunu çekiştirdiler,pim tekrar düşmeyince düşünce gel diyerek beni geri yolladılar,yolda tekrar düşmüş bu defa bulamadım parçayı.21.6'da mağazaya götürdüm,aldığımın 6.günü idi.yenisini verin dedim vermediler,fabrikaya yollayacağız diyerek çamtayı aldılar.25.6 'da yapıldı diye beni çağırdılar.Dün akşam üzeri gidip aldım.Daha sadece 3 defa kullanabilmiştim.Bugün hevesle aldım çıktım,bir bakayım ki yine aynı pim düşmüş.Mağazayı aradım,geri alın,yenisini verin,paramı verin....ııh,bir de "üzerimizden kariyer mi yapacaksınız"lafını işittim.Tüm internet üzerinden bu şikayetleri okuyanlara duyurumdur,bu mağaza malı satana kadar ilgileniyor, bir müşteri kaybetti ama bu kadarla kalmayacak,tüm tanıdıklarıma bu mağazaya gitmeyin diyeceğim.ayrıca yarın şişli tüketici hakem heyetine de şikayetimi yapacağım.

 

müberra gider

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder