15 Haziran 2012 Cuma

Teknosa Ayıbı

teknosa21/05/2012 Tarihinde ANKARA etlik antares teknosadan LG 42LM615S FHD 3D DVBS LED LCD TV +4 Gözlük hediyeli bir televizyon aldım kurulumda sıkıntı yok televizyondada şöyle bi sıkıntı var 3D filmleri sessiz sinema gibi görüntü var ama ses yok  neymiş efendim dts programını desteklemiyormuş …,gerek antares müşteri temsilcisine gerekse teknosa müşteri hizmetleriyle görüşmemde bir sonuca ulaşamadım yani şu.ki firmaya televizyonu satıyor  elinde patlarsa yada degişim yapacaksan firmanız ilgilenmiyor bana müşteri temsilcisiniz demesi neden televizyonu alırken satan kişiye bu özellik varmı yokmu die sormadınız deniyor peki sormamı gerektiren bir durum varmı siz bu lg marka led televizyonu bana satan personeliniz neden söylemiyor bu led tvde dst programı yok 3 d film izlerken sessiz sinema gibi olur demiyor filmlerde görüntü var ama ses yok oda dts programı olmadıgı için bende 3 gün sonra antares teknosaya gittim dedim alın bu lg marka televizyonu farkı neyse vereyim dts sistemi olan 117 yada daha büyük tv degiştireyim dedim ama saolsun teknosa bu yaklaşımada ters tepti bundan sonra teknosadan bırakın alış veriş yapmayı kapısının önünden bile geçmicem TEKNOSANIN AYIBI BUKADAR OLUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder